آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 اسفند ماه 1395 = 16-03 2017

منطقه؛ آمریکا بمب‌افکن اعزام کرد/نگرانی رژیم

پنتاگون بیش از 400 خلبان به همراه بمب‌افکن‌های «B-52» را برای مشارکت در عملیات هوایی نیروهای ائتلاف به عراق و سوریه اعزام کرده است.

به گزارش فارس، وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که بمب‌افکن‌های «بی 52» پایگاه نیروی هوایی «مینوت» ایالت «داکوتای شمالی» به همراه 400 خلبان برای مشارکت در عملیات هوایی در عراق و سوریه مستقر شده‌اند.

هواپیمای بی 52، بمب‌افکن فراصوتی بلندبرد است که می‌تواند در ارتفاع بیش از 50 هزار پایی پرواز کند.

این برای اولین بار در 12 سال اخیر است که این هواپیماها که در پایگاه داکوتای شمالی مستقر شده بود در حمایت از عملیات رزمی اعزام می‌شود.


نباید اجازه سیبل سازی جمهوری اسلامی را بدهیم

یک عضو سابق مجلس شورای اسلامی با نگرانی از چشم‌انداز تحولات سیاسی و نظامی در منطقه و خطر هدف قرار گرفتن رژیم تهران گفت: دوران گذار از داعش شروع شده است، نباید اجازه سیبل سازی جمهوری اسلامی را بدهیم.

حشمت الله فلاحت پیشه گفته: شرایط امروز منطقه با دوران بعد از طرح خاورمیانه بزرگ 12سال پیش شباهت دارد، نباید اجازه بدهیم شرایط مشابهی شکل گیرد، روی کار آمدن ترامپ آنها را امیدوار ساخته است، بر اساس ادله موجود برخی از آمریکایی‌ها برای انجام تحریکات نظامی علیه ایران از لابی نفت و صهیون پول دریافت می‌کنند نباید اجازه دهیم که ائتلافات ناصادق برهم خورده آنها با سیبل سازی جمهوری اسلامی ایران ترمیم شود.



kharchang March 16, 2017 11:52 AM

چه عجب ۱ حرکتی انجام شد ، تا حالا که همش حرف بوده

گزارش یا اعتراض به این نظر


esmail March 16, 2017 01:10 PM

باید که حساب پس بدهند اگر مماشات گران بگذارند بالاخره روز مظلوم هم خواهد رسید ایران و منطقه در جهالت اینها سوخت و هنوز هم می سوزد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: