آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 اسفند ماه 1395 = 18-03 2017

دو حمله تروریستی در پاریس؛ (فرودگاه اورلی)

فرد مسلحی با حضور در فرودگاه اورلی (جنوب) پاریس منجر به تخلیه و تعطیلی این بخش از فرودگاه شد. این فرد مسلحی در فرودگاه اورلی پاریس با یورش به پلیس قصد تصاحب اسلحه وی و عملیات خرابکاری داشته که از سوی پلیس از پای درآمد.

مسولان امنیتی فرودگاه برای احتیاط فرودگاه اورلی را تخلیه و تعطیل کردند. یک منبع امنیتی فرانسوی اعلام کرد فردی که به طرف پلیس در شمال پاریس تیراندازی کرد همان فردی بوده است که در فرودگاه اورلی به پلیس حمله کرده بود.

این فرد یک افراطی بود که برای سازمان های اطلاعاتی فرانسه شناخته شده و سابقه دار بود.

همزمان ،‌در حادثه ای دیگر در شمال پاریس، یک فرد مسلح به نیروهای پلیس تیراندازی کرد و متواری شد.

این حادثه زمانی روی داد که پلیس فرانسه صبح امروز در منطقه سن دونی، به راننده یک خودرو دستور توقف برای بازرسی را داد اما راننده مسلح با تیراندازی به سمت نیروهای پلیس یک تن از این نیروها را زخمی کرد.

سخنگوی وزارت کشور فرانسه اعلام کرد هیچ ماده منفجره ای همراه فردی که به ضرب گلوله نیروهای امنیتی در فرودگاه اورلی کشته شد پیدا نشده است. این فرد صبح شنبه پس از آنکه سلاح یک مامور نظامی را در فرودگاه اورلی سرقت کرد به ضرب گلوله نیروهای امنیتی کشته شد.

هزاران مسافر به علت بسته شدن فرودگاه سرگردان هستند.

پروازها در هر دو ترمینال این فرودگاه به حال تعلیق درآمده است و برخی پروازها به فرودگاه شارل دو گل در شمال پاریس انتقال داده شده اند.

وزیر کشور فرانسه گفت: در تیراندازی در فرودگاه اورلی پاریس به غیرنظامیان آسیبی نرسیده است.



اردلان March 18, 2017 08:27 PM

کشورهای اروپایی به ویژه فرانسه و آلمان ۳۸ سال است به دلایل مسائل سیاسی از طریق مماشات با ارتباطات پنهانی و نیمه آشکار با حکومت غیرقانونی جمهوری اسلامی سبب آن شد که ملاها طی چند دهه با در اختیار داشتن دلارهای نجومی حاصل از فروش نفت ایران توانستند ابتدا با تاسیس مراکز مذهبی و حسینه های فراوان با توافق و کمک دول اروپایی در شهرهای مهم این کشورها توانستند بسیاری از افراد گرسنه و فقیر عرب تبار را جذب و به تدریج با آموزشهای خاص آنها را پس چند دوره کامل به یک بمب هوشمند و متحرک آماده انفجار تبدیل کردنند! ناگفته نماند اجرای این سیاست کثیف اولین بار توسط والری ژیسکاردسن
رئیس جمهور اسبق در ۳۸ سال پیش شروع و تا به امروز ادامه داشته است بنظر من جای آن دارد که بگوئیم، خود کرده را تدبیر نیست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: