آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 7 مهر ماه 1396 = 29-09 2017

حمایت از تروریسم؛ اقدام تحریک آمیز سپاه


اخیرا مشخص شده که حکومت ایران کمکهای خود را به حزب الله لبنان چهار برابر کرده است. به گفته یک مقام آمریکايی، اینگونه حمایت ها از گروههای افراطی، منطقه را به سمت فروپاشی میبرد.

بنا به گزارشها، در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بحث همکاریهای مخرب رژیم ایران و حزب‌الله لبنان برای ایجاد تنش بیشتر در منطقه مطرح شد.

اد رویس، کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در این باره گفت: در هفته‌های اخیر ما گزارشات نگران‌ کننده‌ ای دیده‌ایم که حزب‌الله لبنان و رژیم ایران در حال ساختن غیرقانونی کارخانه‌های تولید موشک در نزدیکی اسراییل هستند. این امر بهمراه افزایش چهار برابری حمایت مالی رژیم ایران از حزب‌الله منطقه را بسوی فروپاشی می‌برد.

در همین حال نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع سوریه گفت:‌ داعش اکنون در حال فرار است. داعش به طور حتم سرزمین های باقی مانده تحت اشغال خود را از دست خواهد داد و فقط زمان دقیق این اتفاق مشخص نیست.

این مقام آمریکايی افزود: آمریکا همچنین متعهد است حکومتهای حامی تروریسم را بازخواست کند؛ به ویژه حکومت شماره یک حامی تروریسم یعنی رژیم ایران.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: