آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 فروردین ماه 1396 = 28-03 2017

فوت رفسنجانی و به دادگاه کشاندن فرزندانش

حدود دو هفته پیش دادگاهی فائزه رفسنجانی را به شش ماه حبس محکوم کرده بود. حال قرار است روز ۲۷ فروردین ماه به دنبال شکایت دادستان تهران و سپاه پاسداران، دختر رفسنجانی در دادگاه انقلاب محاکمه شود.

روزنامه ایران پیش تر نوشته بود: فائزه هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی برای بار دوم به 6 ماه حبس محکوم شد. دوره محکومیت شش ماهه قبلی خانم هاشمی ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ به پایان رسید و او آزاد شد. او دی ماه سال ۱۳۹۰ به تشویش اذهان عمومی محکوم شده بود.

طبق گزارش خبرگزاریهای مختلف فائزه هاشمی بر اساس ماده ۱۸ قانون جرایم رایانه‌ای به حبس محکوم شده است.

فرشید دهقانی، رییس شعبه ۱۰۶۰ مجتمع قضایی کارکنان دولت، اتهام‌‌های خانم هاشمی را نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی نسبت به قوه قضاییه و سپاه و همچنین سیاه‌‎نمایی علیه نظام اعلام کرده است.

پیش از این خبرگزاری میزان، منسوب به قوه قضائیه، از مصاحبه خانم هاشمی با تلویزیون اینترنتی "در تی‌وی" انتقاد کرده بود و گفته بود این تلویزیون با بهاییان و نیروهای "معاند نظام" در ارتباط است و در عملیاتی جدید سعی دارد قوه قضاییه را تخریب کند.

قوه قضاییه قبل از این موضوع، از دیدار خانم هاشمی با یکی از زندانیان بهایی انتقاد کرده و غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای، سخنگوی این نهاد، گفته بود مطابق قانون با او برخورد خواهد شد.



Mahmoud March 17, 2017 05:07 PM

بله سرنوشت شما خانواده این طوری به دست دست نشانده بابات رفم خورده، علی گدا و پسرش به وسیله گارد آهنش شان پدرتان رو کشتن یعنی سرش رو زیر آب کردن و حالا نوبت یکایک شما پس بهتره تمام راز این رژیم کثیف را برای ملت لو بدید و خودتون هم با ملت همراه شوید تا دیر نشده تا بلکه خداوند کمی از گناهان پدرت را ببخشه لعنت بر این حکومت کثیف دیکتاتوری و به امید نجات ایران و ایرانی از زیر یوغ این اخودنها و پاسداران کثیف دزد غارتگر قدرت طلب

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa March 28, 2017 05:53 PM

چه خوب میشد دردادگاه ازفائزه رفسنجانی سئوال میشد کی دستوردهنده قتل احمد خمینی بود?

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: