آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 اسفند ماه 1395 = 18-03 2017

نامزد اصلاح‌طلب هم بیاید پیروز نخواهد شد

خبرگزاری فارس: موسوی لارگانی: مردم به سبب عملکرد ضعیف روحانی دیگر به اصلاح‌طلبان اعتماد ندارند/ نامزد اصلاح‌طلب هم بیاید پیروز نخواهد شد
نماینده فلاورجان در مجلس گفت: با وجود وعده‌های عملی نشده دولت یازدهم ،هرکسی دیگری را اصلاح‌طلبان در کنار روحانی بگذارند به طور قطع موفق نمی‌شود زیرا مردم به آنها اعتماد نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان و نائب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه ناکارآمدی دولت یازدهم در عرصه‌های مختلف باعث شده که حتی اصلاح‌طلبان نیز از چندان امیدی به پیروزی مجدد روحانی در انتخابات را ندارند، اظهار داشت: دولت یازدهم یکسری وعده‌هایی را به مردم داد که حقیقتا عملی نشد.

وی افزود: به نظر من اگر اصولگرایان به اتحاد و انسجام برسند و یک نفر را به عنوان فرد توانمند معرفی کنند، پیروز میدان انتخابات خواهند شد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس همچنین تصریح کرد: با وجود وعده‌های عملی نشده دولت یازدهم قطعا هر کس دیگری را اصلاح‌طلبان در کنار روحانی بگذارند قطعا موفق نمی‌شوند؛ در دوره قبل دیدیم که روحانی با یک حداقل رای توانست موفق شود چرا که تنها 250 رای نیاز بود که به دور دوم کشیده شود.

وی بر همین اساس اضافه کرد: با توجه به عدم موفقیت دولت یازدهم (که ابتدا منتسب به اصلاح‌طلبان نبود و پس از آن اصلاح‌طلبان از وی حمایت کردند و به نوعی دولت اصلاح‌طلبان شد)‌ مردم خیلی از عملکرد این دولت راضی نیستند. هر چند شاکله دولت از اصلاح‌طلبان چیده شده بود.

موسوی‌لارگانی ادامه داد: اگر طرف مقابل (اصولگرایان) متحد شوند هر فرد دیگری از اصلاح‌طلبان هم به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان معرفی شود با این وضع موجود موفق نخواهند شد چرا که فقط می‌خواهند وعده و وعید دهند. دولت یازدهم از ابتدای شروع کار دولت قبل را هم زیر سؤال برد از طرفی تا پایان دوره دولت یازدهم اظهارنظرهای رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت این بود که عموما تقصیرها را گردن دولت قبل بیندازند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حال اگر کسی بخواهد بیاید که دولت قبل از روحانی را تخطئه کند قطعا مردم به وی اعتماد نخواهند کرد و اگر دولت یازدهم را زیر سؤال ببرد که در حقیقت خودشان را خراب کرده‌اند در عین حال مردم دیگر به آنها اعتماد نخواهند داشت.

موسوی‌لارگانی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: شرط لازم برای موفقیت اصولگرایان در گود انتخاباتی سال 96 اتحاد آنها است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: