آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 اسفند ماه 1395 = 18-03 2017

نوروز؛ از برگزاری آیین غلط خودداری کنید

مردم از برگزاری آیین های غلط رواج یافته در جامعه خوداری کنند

اردببل - ایرنا- امام جمعه اردبیل به مردم توصیه کرد که برخی از آداب و رسوم غلط رواج یافته در جامعه که هزینه زیادی بر دوش خانواده ها تحمیل می کند را کنار گذارند.

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل گفت: عوامل واقعی راحتی اموات اعمالی همچون صدقه ، خیرات، کارهای عام المنفعه و قرائت قرآن وی باشد و باید از توسعه آداب شکلی در تعزیه اموات خوداری شود.
وی برگزاری آیین چهلم ، سالگرد و عید سیاه در نوروز، عید فطر، عید قربان و... را شایسته ندانست و گفت: نظایر اینگونه آداب و رسوم غلط که موجب انواع هزینه های اضافی است باید از زندگی ما حذف شود.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به تبیین فرمایش مقام معظم رهبری پرداخته و بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند 'جنگ تحمیلی به خاطر این اتفاق افتاد که دشمن در ما احساس ضعف کرد، اگر می خواهید دشمنی را از تهاجم منصرف کنید اظهار ضعف نکنید و قوت خود را آشکار کنید، اشتباه بعضی از ما در چالش اقتصادی بزرگی که کشور دچار آن است این بود که در زمینه اقتصادی احساس ضعف شد'.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همچنین در ملاقات با نمایندگان مجلس خبرگان فرمودند 'باید در همه زمینه ها از جمله حقوق بشر، تروریسم و جنایات جنگی در مقابل غرب حالت هجومی داشته باشیم'.
آیت الله عاملی اظهار کرد: در حال حاضر ترامپ رییس جمهوری آمریکا در حال امتحان و آزمایش ایران با وضع تحریم های جدید است تا عکس العمل ایران را مدنظر قرار دهد.
وی گفت: آمریکایی ها به تازگی 12 شرکت و 13 فرد را به جرم ارتباط با ایران تحریم کردند و منتظر اقدام ایران هستند، هرگونه انفعال در برابر آنها با فزون خواهی، جرات، جسارت و جنایت آنها توام خواهد شد.
آیت الله عاملی افزود: اظهار ضعف به دشمن از دو طریق به کشور تزریق می شود؛ اول از طریق رقابت های غلط سیاسی و قصد غلبه سیاسیون از هر طریق ممکن و دوم از جهت مرعوبیت در برابر دشمن و نادیده گرفتن قابلیت ها و توانمندی های داخلی.



Tika March 18, 2017 08:45 PM

به امید نابودی حکومت کثیف اسلامی از سرزمین ایران و پاینده باد نوروز به کوری چشم آخوندهای لجن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira March 18, 2017 11:36 PM

حاج آقا
خاک بر سرت:
مردم ایران را عزادار عزیزانشان کردید
اگر به خودت نمی توانی بنگری
بنگر به علی گدا که صاحب ایران شده است
کارتان به آنجا رسیده یک راننده تاکسی در آمریکا مرتب در خواب و بیداری هر چه تیر چراغ برق در ایران است را به علی گدا ، ملایان چاپلوس رهبر و مزدوران حواله دهد
آیا ارزش دارد که اینگونه در ایران و جهان منفور گردید؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak March 19, 2017 03:34 AM

به نظر من و خیلی دوستان دیگر ما به شما حسن کلید ساز دوم توصیه میکنیم برای عوامل واقعی راحتی اموات خودتان و رهبرخبیث الشان در این ایام که بیش از ۹۵ درصد مردم اعتنایی به توصیه شما نمیکنند به کوری ان ۵ درصد بقیه هم شما و هم ان خبیث هرکدام یک بیل و یک کلنگ برداشته به نزدیک ترین قبرستان در همان جایی که آرزوی دفن شدن دارید بروید قبر های خودتان را بکنید که دران روزمبارک زیاد تو صف نمانید و هر چه زودتر دفن شوید

گزارش یا اعتراض به این نظر


آراسب March 19, 2017 07:44 AM

مقام معظم رهبری پست فطرت خائن غلط کردند فرمودند 'جنگ تحمیلی به خاطر این اتفاق افتاد که دشمن در ما احساس ضعف کرد، بدبختها ی بی آبرو درحقیقت شما خائن ها باعث جنگ شدید برای قبضه کردن قدرت و خفه کردن صدای آزادی در حلقوم ایرانیان شما دیو سیرتها بودید که از صبح تاشب از شب تا صبح در رادیو و تلویزیونهاتون به صدام حسین فحش میدادید و عراقی ها را به شورش تشویق می کردید و در مرزهای عراق ایجاد نا امنی می کردید هی خمینی دوزخی می گفت جنگ نعمت است بخاطر این بود که ازطریق جنگی که خودش باعث و بانیش بود تا توانست از ایرانیان کشتار کرد و ایران را به خاک سیاه نشاند و در حالیکه ایرانیان نان خالی برای خوردن نداشتند؛ سفره هائی که آن پست فطرت در خانه اش می انداخت پر از بهترین غذاها بود باجنگی که خمینی ماردوش ایجاد کرد هر گهی دلش خواست خورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: