آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 9 خرداد ماه 1396 = 30-05 2017

شورای شهر تهران: همدیگر را لو ندهیم+فیلم

در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران بررسی طرح صیانت و حفاظت از باغات و اراضی مزروعی شهر تهران موجب جدال دو عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران شد.

به گزارش فارس، در بررسی این مصوبه دوستی خطاب به حقانی گفت: این مصوبات نصف باغات است و تو می‌خواهی قائم‌مقام شوید که این بحث‌ها را انجام می‌دهی در زمان تو بود که باغات تهران از بین رفت.

وی ادامه داد: صدها صورتجلسات دارند که تو دستور تخریب باغات را دادید.

در ادامه حقانی به دوستی گفت اگر یک مورد را بیاورید بنده از دنیا استعفا می‌دهم.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به عضو شورا گفت: حالا همدیگر را لو ندهیم حفظ باغات بحث ما است و باید بررسی شود.

فیلم زیر: جلسه غیرعلنی شوراى شهر تهران: ....به این قرآن قسم می خوریم که خیانت نمی کنیم...با هم می بريم و تک خورى نمی كنيم...




www.youtube.com/watch?v=UDbaMqnfySA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Mahtab May 30, 2017 11:30 AM

خاک بر سر تون کنند که همتون از بالا تا پایین دزدید از رهبر کثیفتان تا راییسجمهورتان همه دزدید لعنت بر شما کثافتهای دزد غارت گر، ادای مسلمونی هم میکنید و به قرآن ها قسم میخورد، لعنت و مرگ بر شما مرگ بر این حکومت کثیف آخوندی که بوی تعفنش همجا را برداشته، ای ملت باز هم برید به این ها رای بدید

گزارش یا اعتراض به این نظر


احمد اکبری May 30, 2017 11:57 AM

این آقایان ورزشکار مثل رضازاده _جدیدی_ دبیر_تکواندو کار و چرا به خودشان این اختیار را دادند ؟؟! !از احساسات مردم سئواستفاده نمودند ووارد شورای شهر شدند؟؟که هیچ سنخیتی با ورزش ندارد؟؟؟! ! اینان و ببین و شادروان تختی را _پوریای ولی را و اینان از نرد بام مردم بالا رفتند؟؟! ولی آن بزرگواران نردبام مردم شدند؟ به خدا اینان شرم باید بکنند؟؟؟از مردم طلب عفو نمایند؟ آخه در این چهار سال چه گلی بر سر مردم کاشتند؟؟؟ مردم چه ها برای این فرصت طلبان و قدرت و مال خواهان نکردند؟؟؟ اما اینان چه ؟؟؟ متاسفانه هیچ صفت پهلوانی نداشتند؟؟؟ اینان با استفاده از رانت ورزش هم مدرک هم ثروت وهم قدرت یافتند؟؟؟ بیچاره ما مردم ؟؟؟ چه کلاهی بر سر مردم گذاشتند؟؟؟! ! لذا مردم معزز ما از این ببعد نباید به هیچ ورزشکاری در هیچ عرصه مگر ورزش رای ندهند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid May 30, 2017 07:51 PM

باور کنید از این ۱۰ تا اعضا شورای مسلن شهر ۵ تاشون رو جلوی گآری و ۵ تاشون رو عقب گآری ببندید و بگید بکشید اینها اینقدر بی شعور هستند که تا ۲۴ ساعت نمیفهمند که دارند نیروی همدیگه رو خنثی میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو May 30, 2017 10:28 PM

بهلوان رضازاده و پهلوان جدیدی به راستی
فکر میکنید گریبانتان به چنگ عدالت نمی افتد
و با شرکت در کشتار بی گناهان وگرسنگان و قبر خواب ها
جیب ملت را خالی میکنید تنها یک جمله به تمامی شما
شورای مسلمین , دستتان رو شد فلک هم زدستمان
رهایتان نمیکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: