آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 فروردین ماه 1396 = 21-03 2017

انتقاد مجدد از برجام؛ خروج دارایی از ایران

ترامپ در دیدار با نخست وزیر عراق به تصمیم دولت سابق آمریکا در خروج نیروهای این کشور از عراق انتقاد کرد و گفت: شاید ما نباید اصلا وارد می‌شدیم، اما حالا که رفتیم، نباید خارج می‌شدیم.

رئیس‌جمهور آمریکا خروج زودهنگام نیروهای این کشور از عراق را موجب ایجاد خلأ و قدرت گرفتن گروههای تندرو می‌داند.

ترامپ در دیدار خود با نخست وزیر عراق، در کاخ سفید بار دیگر از توافق هسته‌ای با رژیم ایران نیز انتقاد کرد.

ترامپ که در ابتدای جلسه با حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق در کاخ سفید صحبت می‌کرد، در مورد نشست معارفه‌اش با عبادی گفت: چند دقیقه‌ای با هم صحبت کردیم تا با یکدیگر آشنا شویم. یکی از چیزهایی که من پرسیدم، این بود که چرا رئیس‌جمهور (باراک) اوباما آن توافق را با تهران امضا کرد؟

ترامپ افزود: هیچ‌کس هنوز نفهمیده چرا. شاید بعدا روزی متوجه شدیم.

رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این اعلام کرد که این توافق را به نحوی سختگیرانه اجرا می‌کند.

یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه گفته بود: رئیس‌جمهور آمریکا در حال انجام بررسی‌های لازم به منظور تعیین موضع واشنگتن در قبال توافق هسته‌ای با رژیم ایران است.

این سخنگو در گفت‌وگو با با میدل‌ایست‌آی اظهار کرد: دولت آمریکا در حال انجام بررسی‌های موشکافانه برای تعیین موضع آمریکا در قبال روند پیشبرد برجام است.


خیلی ها در فکر خروج دارایی از ایران

پس از آنکه در سال گذشته میلادی تحریم های غرب علیه ایران کاهش یافت، ایرانی های دارای تابعیت آمریکایی شروع به بررسی امکان سرمایه گذاری پول های خود در ایران کردند. اما با روی کار آمدن دونالد ترامپ بسیاری به فکر خروج دارایی هایشان از ایران افتاده اند.

به گزارش تسنیم به نقل از بلومبرگ، یک وکیل متخصص در امور تحریم ها و یکی از مدیران گروه حقوقی آکریویس در واشنگتن می گوید درخواست هایی از موکلان خود برای خروج دارایی هایشان از ایران دریافت کرده است.

وی افزود: بسیاری از ایرانیان مقیم آمریکا اکنون قصد دارند مجددا پولهای خود را از ایران خارج کنند.




homa March 20, 2017 03:08 PM

باید مشخص شود این سرمایه داران ایرانی که بخاطر کاهش تحریم ها این پولها راازکجا اوردند? چه مشاغلی دررژیم داشته اند پولها نبایدازبانکهای ایران خارج شود ولطمه بزرگی به اقتصادایران وارد وفشار روی مردم وبالا رفتن نرخها

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang March 21, 2017 12:32 PM

ترامپ شایستگی یا لیاقت ان را نداره که در مورد سیاستی اظهار نظر کند مخصوصا موضوع پیچیده جنگ عراق چون ترامپ یک بیسوادی هست که دوست نداره کتاب یا روزنامه بخونه حتی بلد نیست چطوری از کامپیتور یا تلفن گوشی استفاده کند که از کامپیتور فقط یکی بهش یاد داده چطوری تویتر استفاده کند ترامپ اخبار خودش را از گویندگان رادیو خطابه یا رادیو آخوندی میگیره که یک مشت آمریکایی مریض شارلاطان میرانند و همین عمل ترامپ مثل نقل قول کردن اخبار این گویندگان رادیو به مثل حقیت یا مدرک مثل اوباما قاچاقی به تلفن من گوش میکرد آخرش ترامپ را میفرسته زندان

گزارش یا اعتراض به این نظر


akbar March 21, 2017 05:26 PM

آقای ارژنگ با سلام
این حرفا چیه
دهانتون که نه انگشتتون که باهاش مینویسید آب بکشید
من فکر میکردم شما از طرفدار های پر و پا قرص ترامپ هستید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Saeed March 22, 2017 12:10 AM

آقای ارژنگ شما واقعا به حرفهایی که میزنید اعتقاد دارید یعنی‌ کسی که سواد خواندن و نوشتن و یا کار کردن با کامپیوتر را ندارد توانست ۱۶ کاندیدای جمهوری خواه و رهبر حزب دموکرات را در انتخابات شکست دهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: