آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 21 اردیبهشت ماه 1396 = 11-05 2017

انتخابات و بروز فتنه؛ بشدت نگران شده اند

کیهان حکومتی امروز نوشت: شاید برخی اطرافیان دولت، خواب تکرار فتنه 88 را می‌بینند. اما دیروز رهبر انقلاب پاسخ این عده را هم دادند (گزارش زیر).

این منبع نوشت: تکرار آن حماقت از سوی اعتدالیون، تکرار همان واکنش قاطع مردمی را به‌ دنبال خواهد داشت و تکرار آن واکنش یعنی رسیدن به نقطه بی‌ بازگشت.

کیهان خامنه ای نوشت: آقای روحانی! مراقب اطرافیانتان باشید چرا که هیچ ردایی حتی ردای ریاست‌ جمهوری ارزش افتادن در این ورطه را ندارد. با اعتدال آمدید، انتحار کجا، شما کجا؟


بوی فتنه و آتش از سخنان شما به مشام می‌ رسد

از سوی دیگر احمد توکلی عضو سابق مجلس ولایت به روحانی هشدار داد و نوشت: از راهی که در پیش گرفته‌اید بازگردید که این راه برای شما در دنیا و آخرت جز خذلان و برای ملت و نظام، جز خسارت در پی نخواهد داشت.

وی افزود: به آقای روحانی برادرانه تذکر دادم که چون شما نامزدی هستید که در عین‌حال رئیس‌جمهور مستقر است، اگر به مصالح ملی مقید باشید، نمی‌توانید هر حرفی را بزنید. مقصودم از هر حرفی خطاب به سایر نامزدها بود. متأسفانه وی به این تذکر توجهی نکرد.

توکلی در ادامه هشدار خود به روحانی نوشت:‌ ضرر این سخنان، برای عاقبت شما به مراتب بیشتر از نفع کوتاه‌ مدت احتمالی آن برای جنابعالی خواهد بود و شما را در آغاز مسیری قرار خواهد داد که برخی از پیشینیان با همین تصور در آن قدم گذاشته‌اند.

وی نوشت: این سخنان فضای کشور را در مسیری قرار خواهد داد که بوی فتنه و آتش از آن به مشام می‌ رسد. این سخنان همچنین می‌تواند به‌عنوان گواهی نظام علیه خودش توسط معاندان جمهوری اسلامی استفاده شود و زمینه‌ ساز محدودیتها و اقدامات جدید علیه این نظام شود؛ چرا که این سخنان را رئیس‌جمهور مستقر ابراز می‌ کند.


امنیت را برهم بزنند، قطعا سیلی خواهند خورد

خامنه ای دیروز در جمع پاسداران گفت: انتخابات یکی از زمینه هایی است که می تواند مایه ضعف و سستی و ایجاد مشکلات شود.

خامنه ای گفت: اگر در انتخابات، قانون شکنی و بداخلاقی شود و با حرف های خود، دشمن را امیدوار کنیم، انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد.

خامنه ای افزود: موضوع امنیت بسیار مهم است، کاندیداها مراقب باشند به‌خاطر خطا در تشخیص، طراحی نیمه کاره دشمن را تکمیل نکنند. گسل‌های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.

نیویورک تایمز در باره سخنان خامنه ای نوشت: انتخابات در ایران از سال 2009 که به تظاهرات بی‌ سابقه ضد حکومتی منجر شد، به لحظات حساسی تبدیل شده است. اظهارات رهبر حکومت ایران تأکیدی بر تنش های سیاسی است که در پشت این انتخابات نهفته است.




Dariush May 10, 2017 02:28 PM

سید علی‌ درست می‌گوید، برای جلوگیری از "فتنه و آشوب" در خانه‌ها بمانید و با دوستان خود کباب و شراب نوش جان بفرمائید؛ جای ما هم خالی‌ و لطفا به افراد فقیر هم کمک کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab May 10, 2017 02:43 PM

درود
تا نمیرال قاتلین جنتی زنده است حکومت قاتلین بیمه شده است آقای خامنه ای هم خودشو ناراحت نکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آؤش - صبحی May 10, 2017 04:07 PM

گویا آقای خامنه ای سوراخ دعا راگم کرده اند ازاخلاق سخن گفته اند عجبا ازچنین سخن گفتنی! درنظامی که بی اخلاقی یک اصل نهادینه شده است، رهبرآن با تهدید وتوپ وتشرمیخواهداخلاق رادرمیان مسئولان حکومتی جاری وساری نماید!؟کدام اخلاق؟؟ درنظام وحاکمیتی که قاتلان وآدمکشان وزیر عدلیه میشوند، وآن دیگری، وآن دیگری میخواهند رئیس جمهورشوند، واژه اخلاق بیشتر بیک طنزشباهت دارد تا بیک اصل انسانی درکشوری که
پیکره ارکان آنرافساد گرفته وبوی تعفنش عالمگیرشده، چه جای صحبت کردن ازاخلاقیات است؟ آنچه امروزآقای رهبربدان اشاره کردند، وتوصیه فرمودند، روی سخنشان به حسن روحانی است که درچند سخنرانی اخیرش بخشی ازافتضاحات نظام اسلامی وپایوران آن، بویژه سرداران سپاه، وبطورویژه سردارنجومی قالیباف رااز پرده برون انداخته است واقعیاتی که حضرت رهبراصلا"تحمل شنیدن ودیدن آنرا ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی May 11, 2017 03:33 PM

فرمان درهم کوبیدن حسن روحانی روزگذشته توسط شخص ولایت مطلقه فقیه در پادگان امام حسین باحضورفرماندهان سپاه، باواژگان فتنه وسیلی خوردن رمزگشائی شد حسین شریعتمداری بعنوان بازوی رسانه ای بیت رهبری با چراغ سبزخامنه ای مسئولیت آتشیاری برروحانی رابعهده گرفته تاباهمراهی افرادی چون احمد توکلی وبخش بزرگی ازاصلاحطلبان منفعل واخته شده ودرجستجوی رسیبدن به سهم خواهی ازسفره انقلاب، درکنارعماریون وپایداری ومداحان ودیگرعمله های استبداد مذهبی، روحانی رادرگوشه رینگ قراربدهند تااورا واداربه تبعیت رباط گونه ازفرامین رهبری وکرنش ازسرداران سپاه بنمایند درچنین وضعیتی روحانی هیچ راهکاری بجزچنگ انداختن برمطالبات بلعیده شده مردم نخواهدداشت، ولوبقیمت انصراف ازکاندیداتوری بهمراه جهانگیری که میتواندهزینه بسیارسنگینی را برولایت فقیه وسرداران واطاقهای فکرشان وارد نماید

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهرداد May 11, 2017 09:08 PM

از یک طرف اینها با ترس و وحشت زندگی می کنندو
می دانند که هر لحظه این امکان وجود دارد که مردم به
پا خیزند و نطام آیت الهی را به هم ریزند چون شرایط
دیدی (عینی) و ذهنی در جامعه برای به پا خواستن پدید
آمده است۰ از نگاه دیگر قدرت زیاد دست اندرکاران رژیم را
دچار بیماری روانی پارانوئید پارانویا (روان گیسختگی) کرده و اینکه
هر چند گاه چنین چیزهایی را می گویند از روی نگرانی
بسیار سخت است که تمام وجود آنها را فرا گرفته است۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهرداد May 11, 2017 11:20 PM

ببخشید در کامنتی که نوشته ام اشتباه دیکته ایی رخ داده۰
به جای روان گسیختگی نوشته ام روان گیسختگی!
بی سوادی و هزار عیب و با پوزش!

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid May 12, 2017 07:25 AM

تا دیروز آخوندهای مفت خور حکومتی گوش دنیا را کر کرده بودند که در این منطقه دنیا فقط جمهوری اسلامیست که امنیت دارد وجایی برای داعش و تروریست های دیگر نیست
حالا مشخص شد احساس عدم امنیت اینها از مردم ایران است نه از داعش
آنتن های آخوندها تیز شده که زمان سرنگونی نزدیک است و به زودی کله پا خواهند شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: