آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 فروردین ماه 1396 = 22-03 2017

مصاحبه سیاسی فرهادی با روزنامه اسرائیلی

به نوشته روزنامه اسرائیلی هاآرتص، اصغر فرهادی با این روزنامه مصاحبه داشته است.

به گزارش فارس، هاآرتص این هفته مصاحبه‌ای را منتشر کرد که می‌گوید از اصغر فرهادی کارگردان ایرانی و برنده دو جایزه اسکار گرفته است.

در این مصاحبه که به نوشته هاآرتص در حاشیه جشنواره کن در ماه می سال گذشته میلادی انجام گرفته، خبرنگار که به صراحت عنوان کرده اسرائیلی است، علاوه بر مسائل مربوط به فیلم‌های اصغر فرهادی، از وی در مورد مسائل سیاسی هم سوال کرده است.

این کارگردان ایرانی در پاسخ به این سوال که چطور باید مشکل میان اسرائیل و حکومت ایران را حل کرد، گفته است: سیاستمداران (خامنه ای و سپاه پاسداران) نمی‌خواهند مسئله را حل کنند، چون [در آن صورت] چیزهای زیادی را از دست می‌دهند. سیاستمداران هراس می‌اندازند تا برای مشروعیت خود زمینه ایجاد کنند. تنها امید من، به مردم است، نه سیاستمداران.



Dariush March 22, 2017 01:51 PM

پدران ما همیشه و به گونه‌های مختلف از افرادی که هم از توبره میخورند و هم از آخور شکایت کرده‌اند؛ افرادی همانند آقای فرهادی که کم هم نیستند، خود یکی‌ از مشگلات بزرگ در راه مبارزه با آخوند و دینش هستند؛ قبل از اینکه ایرانی‌ نباشد که آزاد شود تصمیم خود را گرفته و یا به مردم بپیوندید و یا عمامه بسر کنید؛ از آقایان، پرویز صیاد، شادروان فریدون فرخزاد و ایرانیان کوچه و بازار یاد بگیرید تا حد مرگ پیش رفته و با اینها همکاری نکردند؛ یا آخوند را دشمن بخوانید و یا سکوت پیشه کنید و دست از ناز و کرشمه هالیودی که صدمه زیادی به مبارزه مردم زد و تصویری اشتباه از ایران به مردم دنیا داد بردارید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


akbar March 23, 2017 09:52 AM

در جمع خبر نگاران یک اسراییلی هم بود
آقای فرهادی مثل آقای ترامپ باید میگفت
من جواب تو را نمیدهم
تو بدی

گزارش یا اعتراض به این نظر


reza March 23, 2017 01:38 PM

هارتس دروری زیاد مینویسه اگه اصغر فرهادی یه همچین خبطی کنه در بازگشت به ایران دستگیر میشه یا حد اقل یکی از عزیزانش یه سکته میزنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: