آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 فروردین ماه 1396 = 22-03 2017

بازداشت یک فعال کارگری در کامیاران

خبرگزاری هرانا ـ محمد رضا آهنگر، کارگر ساختمانی و عضو انجمن کارگران ساختمانی کامیاران از یک هفته پیش توسط ماموران اداره اطلاعات این شهر بازداشت شده است. وی تنها در تماسی بازداشت خود را به خانواده اطلاع داده، اما از دلایل احتمالی او که فعال محیط زیست نیز می‌باشد، اطلاعی در دست نیست. هم‌چنین تلاش‌های چند روزه خانواده آهنگر نیز بی‌نتیجه مانده و مسئولان پاسخ مناسبی از علت بازداشت و محل نگهداری وی نداده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری، محمد رضا آهنگر، «چهره آشنای کارگران ساختمانی کامیاران»، به دلایل نامعلومی توسط مامورین نهاد اطلاعات این شهر، بازداشت شده و تاکنون نهادهای امنیتی جواب روشنی از وضعیت او، به خانواده اش نداده اند.

محمد رضا آهنگر ۳۵ساله و اهل روستای آسنگران، عضو انجمن کارگران ساختمانی کامیاران است.
آقای آهنگر مورخ ۲۳ اسفند ۹۵ در یکی از خیابان‌های شهر کامیاران دستگیر شده، سپس ماموران امنیتی به خانه وی رفته و خانه‌اش را مورد بازرسی قرار دادند.

وی تنها در تماسی بازداشت خود را به خانواده اطلاع داده، اما از دلایل احتمالی او که فعال محیط زیست نیز می‌باشد، اطلاعی در دست نیست. هم‌چنین تلاش‌های چند روزه خانواده آهنگر نیز بی‌نتیجه مانده و مسئولان پاسخ مناسبی از علت بازداشت و محل نگهداری وی نداده اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: