آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 3 فروردین ماه 1396 = 23-03 2017

تلاش برای حمله به مردم با خودرو در بلژیک

رسانه های خبری از بازداشت یک فرد مسلح در تلاش برای زیر گرفتن مردم با خودرو در یکی از شهرهای شمال بلژیک خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نیروهای نظامی بلژیک عصر امروز (پنج شنبه) فردی را که در تلاش بود با خودرو شماری از افراد را در شهر «آنتورپ» در شمال این کشور زیر بگیرد، بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، این مرد که سلاح به همراه داشت، تلاش می کرد با سرعت بسیار زیادی وارد یک خیابان تجاری شود و مردم را زیر بگیرد، اما خیلی سریع توسط نیروهای نظامی که در برخی مراکز مهم شهر حضور دارند، بازداشت شد.

شماره پلاک خودرو فرانسوی است و فرد بازداشت شده نیز چهره ای مغربی دارد.

پلیس بلژیک در داخل این خودرو مقادیری سلاح و مهمات و همچنین لباس استتار و یک گالن حاوی مواد شیمیايی کشف کرده است.



اردلان March 23, 2017 05:55 PM

این حملات وحشیانه و مزبوحانه که توسط تروریستهای اسلامی در اروپا و دیگر نقاط دنیا به مردم بیگناه صورت میگیرد، فقط بخاطر طرحهای احمقانه ایست که سیاستمداران اروپایی درچهار ده پیش به اجرا گذاشته و از آن تاسف بارتر، دنبال کردن این برنامه های اشتباه توسط سیاستمداران کنونی دراروپا واکثر کشورهای جهان انجام شده یکی از بزرکترین اشتباهات تاریخی دولتهای اروپایی، مماشات، ارتباطات پنهانی و آشکار با رژیم اهریمنی جمهوری اسلامی بوده وهست! باز گذاشتن دست ملاها در امور اجتماعی از قرار ایجاد مساجد و حسینه های بیشمار در اکثر کشورهای اروپایی با صرف هزینهای بسیار هنگفت بعهده حکومت ایران با گسیل ملاها و مزدوران خطر ناک از سوی رژیم ولایت وقیح به این کشورها برای اداره این مکانهای به ظاهر مذهبی طی ۴۰ سال آنها نهایتا توانستند تروریسم را سطح اروپا گسترش دهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: