آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 فروردین ماه 1396 = 11-04 2017

بشار اسد؛ توصیه آمریکا و انگلیس به پوتین

رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر انگلیس می گویند اکنون فرصت مناسبی برای متقاعد کردن پوتین به قطع روابط با بشار اسد بوجود آمده است.

به گزارش فارس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس در گفت‌وگو با یکدیگر توافق کردند که در حال حاضر فرصت مناسبی برای متقاعد کردن روسیه به قطع روابط با بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه وجود دارد.

وزیران خارجه کشورهای گروه هفت که در ایتالیا حضور دارند امروز اعلام کردند هیچ راه حلی برای سوریه با بودن بشار اسد در قدرت میسر نیست.

بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس در این رابطه اظهار داشت: پیام روشن است باید ولادیمیر پوتین را به دست کشیدن از حمایت از بشار اسد واداشت.

در همین حال جان مک کین سناتور جمهوری خواه آمریکايی، روسیه را به همکاری با رژیم اسد در حمله شیمیایی اخیر متهم کرد.

جان مک کین در کنفرانس خبری در بلگراد گفت: به اعتقاد من روسیه از سلاح ها شیمیایی سوریه اطلاع داشته است چون مسکو و دمشق در یک پایگاه عمل می کنند.

وی تصرح کرد آمریکا باید به روسیه اعلام کند که ارتکاب چنین جنایات جنگی در جهان امروز پذیرفتنی نیست.



akbar March 25, 2017 09:45 AM

روسیه داره همه جا نفوذ میکنه و امریکا در تلاش برای خراب کردن رابطه خود با بقیه

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار April 11, 2017 12:04 PM

چین کره شمالی را تحویل آمریکا داد پوتین نیز همان راه چین را خواهد رفت * سال سال تسویه حساب و پاک سازی است * و چین و روسیه این را خوب می‌‌دانند *

گزارش یا اعتراض به این نظر


سهراب April 11, 2017 09:42 PM

حرفهاى بى مغز طرفداران جمهورى اسلامى بسيار خنده داره اينها واقعا مشكل ادراكى دارند، در حالى كه دنيا جانب امريكا رو گرفته و از حمله امريكا به سوريه حمايت مى كنند مى گن امريكا داره رابطه خودشو با دنيا خراب مى كنه ، دنيا از نظر تكنولوژيك و علم محتاج امريكاست ،همين شما كه برادريافت هواپيماهاى امريكايى داريد خودكشى مى كنيد محض رضاى خدايى كه نمى پرستيد يه كم فكر كنيد حرف بزنيد ، شديد مثل وزير اطلاعات عراق كه وقتى امريكاييها توى بغداد داشتن رژه ميرفتن ، ميرفت رو پشت بوم و مى گفت همه چيز عاليه و ما دشمن رو شكست داديم و هزار چرنديات ديگه ، در ضمن چرا خجالت مى كشيد خب يه دفه بيا بگر الهى تصدق پوتين جونم برم ، يه مقدار فكر كنيد و حرف بزنيد تا مايه خنده ديگرون نشيد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر April 11, 2017 11:47 PM

اکبر جون از رویاها و آرزوهای دست نیافانی حزب اله و چپ ها حرف نزن گلم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: