آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 5 فروردین ماه 1396 = 25-03 2017

قایق سواری آیت الله (عضو خبرگان) و باقی ماجرا

فرماندار هویزه با اشاره به حادثه واژگونی قایق عضو مجلس خبرگان رهبری در تالاب هورالعظیم گفت: واژگون شدن قایق حامل آیت‌الله فرحانی در تالاب هورالعظیم خوشبختانه هیچ مشکلی یا اتفاق خاصی ایجاد نکرد.

ناظم ثبوتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۴ فروردین ماه، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جریان سفر به هویزه پس از بازدید از قرارگاه شهید هاشمی و بخش رفیع، ساعت حدود 16:30 جهت بازدید از تالاب هورالعظیم سوار قایق شد که به فاصله زمانی و مسافتی بسیار کمی قایق حامل آیت‌الله فرحانی که از قایق‌های محلی و سنتی هور بود، واژگون و این حادثه منجر به افتادن آیت‌الله فرحانی و سایر سرنشینان قایق در تالاب شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قایق حامل آیت‌الله فرحانی در فاصله حدود 10 متری از اسکله واژگون شده بو د، تیم حفاظتی همراه و همچنین تیم حفاظتی تالاب هورالعظیم سریعا نسبت به کمک به آیت‌الله فرحانی و سایر سرنشینان قایق اقدام کردند و خوشبختانه هیچ مشکلی برای این افراد و آیت‌الله فرحانی ایجاد نشد.

فرماندار هویزه با تاکید بر اینکه مشکلی برای سلامتی آیت‌الله فرحانی ایجاد نشده است، گفت: ظاهرا علت حادثه غیراستاندارد بودن و ایمن نبودن قایق حامل آیت الله فرحانی بوده است. البته آیت‌الله فرحانی از بومیان منطقه هستند و با شرایط تالاب و منطقه کاملا آشنایی دارند.

ثبوتی عنوان کرد: برای سفر امروز آیت‌الله فرحانی به هویزه و بازدید از تالاب هورالعظیم هیچ هماهنگی با فرمانداری و نیروی انتظامی هویزه و هنگ مرزی انجام نشده بود و بنده به عنوان فرماندار از سفر آیت‌الله فرحانی مطلع نبودم. در هر حال خوشبختانه این حادثه ختم به خیر شد.




Mohamad March 25, 2017 12:46 PM

فكر كنم قايقران خواست غرقش كنه نشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid March 25, 2017 05:06 PM

اینقدر بار جنایت و دزدی آخوندها ی تن لش سنگین هست که وقتی سوار قایق هم میشوند قایق غرق میشود
اگر سوار خر که پدر جدشان باشد بشوند کمر حیوان دو نیم میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: