آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 5 فروردین ماه 1396 = 25-03 2017

حمله تاریخی کیهان خامنه ای به قالیباف!

آفتاب‌‌نیوز (نزدیک به جناح روحانی): حمله تاریخی کیهان به قالیباف: از بیت المال برای روزنامه هایش هزینه می کند و به کیهان ناسزا می گوید
روزنامه کیهان در 11 آذر 1388 به محمدباقر قالیباف شهردار تهران حمله کرد.
این روزنامه نوشت: شهردار تهران روز يكشنبه روزنامه كيهان را روزنامه اي «هزينه ساز» خواند و گفت به مطبوعات وابسته به شهرداري تهران تأكيد كرده است، مطلقاً شبيه كيهان نباشند.
براي ما روشن نيست منظور قاليباف از اين اظهارات كه در حاشيه حضور خود در نشست جامعه اسلامي مهندسين بيان كرده است چيست؟ اگر منظورش اين است كه روزنامه هاي تحت امر او يعني همشهري و تهران امروز و روزنامه ها و مجلاتي كه شهرداري از كيسه بيت المال اجاره كرده است نبايد مانند كيهان عليه غارتگران بيت المال مطلبي بنويسند و نبايد عليه آمريكا و اسرائيل موضع داشته باشند! و نبايد مثل كيهان، فتنه گران و آشوبگران و آبشخورهاي بيروني آنها را افشا كنند! و... كه بايد گفت: روزنامه هاي تحت امر و يا تحت اجاره قاليباف هرگز به اين مسائل نمي پردازند، بنابراين به توصيه حكيمانه!! ايشان نيازي نبوده است و اما اگر قاليباف با حمله به كيهان- خداي نخواسته- در پي جلب توجه و كسب حمايت دشمنان بيروني اسلام و انقلاب و گروهك هاي ضدانقلاب و كلان سرمايه داران مفت خور و مزاحم مردم بوده است تا مثلاً در انتخابات بعدي از نامزدي ايشان حمايت كنند كه اين فاز جديد را به آقاي قاليباف تسليت عرض مي كنيم و ناسزاگويي ايشان به كيهان را از صميم قلب به خود تبريك مي گوئيم و به خاطر اين موهبت پيشاني شكر به آستان ربوبي مي سائيم و بالاخره اميدواريم آقاي قاليباف اين نكته بديهي را دريابد كه چنين اقداماتي به اعتبار انقلابي وي لطمه مي زند بي آن كه براي ايشان نزد ضدانقلاب محبوبيتي در پي داشته باشد، از اين روي بايد به وي گوشزد كرد كه «اي يكدله صد دله، دل يكدله كن»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: