آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 فروردین ماه 1396 = 27-03 2017

کره شمالی و جنوبی یکدیگر را تهدید کردند

کره شمالی اعلام کرد که در پاسخ به برنامه های رزمی نظامیان آمریکایی و کره جنوبی در منطقه آماده انجام عملیات پیشدستانه علیه آنان است و کره جنوبی نیز با پاسخ دادن به تهدیدها از آمادگی ارتش این کشور برای حملات تلافی‌جویانه خبر داده است.

به گزارش ایرنا، ارتش کره شمالی روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که تمامی برنامه ها و عملیات هایی را که هدفش براندازی دولت و از بین بردن «کیم جونگ اون» رهبر این کشور باشد، خنثی و عاملان آن را از روی زمین محو خواهد کرد.
این بیانیه که ستاد کل ارتش کره شمالی آن را منتشر کرده است، می افزاید: پیونگ یانگ آماده بکارگیری نیروهای ویژه و حملات پیشدستانه علیه متجاوزان است.
بیانیه بر اساس گزارش امروز یونهاپ تاکید می کند که با وجود نظامیان آمریکایی در کره جنوبی؛ کره شمالی هر زمانی که اراده کند بدون هشدار و اعلام قبلی دست به حمله خواهد زد.
هشدار ستاد کل ارتش کره شمالی در شرایطی صادر می شود که نیروهای «دلتا فورس» آمریکا به همراه نیروهای نظامی، بمب افکن ها، هواپیماهای جنگی پیشرفته و ناوهای هواپیمابر این کشور در رزمایش ماه جاری میلادی به نام «فوئل ایگل» در کره جنوبی شرکت کرده اند.
به دنبال انتشار این بیانیه، ارتش کره جنوبی هم در پاسخ به بیانیه منتشر شده اعلام کرده است که بی درنگ به هر حمله، تحرک و تهدید کره شمالی جواب قاطعی خواهد داد.
ستاد کل ارتش کره جنوبی در بیانیه اش خاطرنشان کرده است که کره شمالی با حمله و دست زدن به اقدامی تحریک آمیز در واقع در مسیر خودنابودی گام برداشته است و ارتش کره جنوبی آماده مقابله جویی است.
این کشور افزوده است که رزمایش مذکور که تا پایان ماه آوریل به طول می انجامد تمرینات مقرر دفاعی است، اما کره شمالی آن را تمرین آمادگی برای حمله به خود توصیف کرده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: