آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 12 فروردین ماه 1396 = 01-04 2017

حمله شدید احمدی نژادی ها به محسن رضايی

مشاور احمدی‌نژاد: محسن رضایی تحت تاثیر القائات شیطانی است

یک هفته پس از سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در اهواز که همچنان با حاشیه‌ همراه است، علی اکبر جوانفکر، مشاور وی، به انتقاد محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، از رییس‌جمهوری سابق واکنش نشان داد و اظهارات او را ناشی از «القائات شیطانی رسانه های معاند» خواند.

به گزارش ایران؛ محسن رضایی روز ۹ فروردین در واکنش به سخنرانی روز دوم فروردین محمود احمدی‌نژاد، از رییس‌جمهوری پیشین ایران خواسته‌ بود تا هر چه زودتر سخنانش راتکذیب کند.

احمدی‌نژاد گفته بود: «کسانی که فکر می‌کنند ملت نمی‌فهمند، نفهم‌ترین افراد روی زمین هستند. این چه سلطنتی است که در وجود بعضی‌ها پیدا شده،... بسیج شدید تا به ملت بگویید یارانه‌ها بد است و انجام ندهید؟ ۹۷ درصد چیزی را می‌خواهند، تو چرا خلاف ملتی؟ ۸۰ میلیون نفر نمی‌فهمند، تو می‌فهمی، همین ملت تو را بالا آورد».

انتشار ویدئوی بخش‌هایی از این سخنرانی در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌ها و اعتراض‌هایی همراه شد. از جمله دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، ضمن ابراز امیدواری به اینکه محمود احمدی‌نژاد «هرچه زودتر حرف‌هایش را تکذیب کند»، تاکید کرده بود: «رهبر این انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستند و ما همه پیشرفت‌های‌مان را مدیون رهنمودهای ایشان هستیم».

علی اکبر جوانفکر در واکنش به این اظهارات، مخاطب سخنان محمود احمدی‌نژاد در اهواز را حسن روحانی و دولت یازدهم خواند که به نوشته او «رسانه‌های معاند­­­­ و مخالف نظام» این سخنان را به گونه‌ای تحریف کرده‌اند تا «به دیگران چنین القاء نمایند که رییس‌جمهور و دولت یازدهم مخاطب این سخنان نبوده و دکتر احمدی‌نژاد قصد حمله و تخریب رهبری را داشته است».

جوانفکر در یکی دیگر از بندهای پاسخ خود به محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را «تحت تاثیر القائات شیطانی معاندان و مخالفان جمهوری اسلامی ایران» توصیف کرد که به نوشته او «قادر به تفکیک تحریف صورت گرفته از حقیقت ماجرا نیست».

وی همچنین تاکید کرده که محسن رضایی «فریب بازی رسانه‌ای مخالفان نظام را خورده» و بر اساس همین «فریب خوردگی»، اظهار نظر و موضعگیری کرده است، که به باور مشاور محمود احمدی‌نژاد «عمیقا جای نگرانی» دارد.



کاریکامراناتور March 30, 2017 05:44 PM

با نزدیک شدن فصل انتخابات احمدی نژاد را جلو انداخته اند تا با سخنان دوپهلو خامنه ای و روحانی را خطاب کرده و با گرم کردن تنور انتخابات جنگ زرگری راه بیندازد تا از دل آن دوباره روحانی بیرون بیاید چون آلترناتیو دیگری ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush March 30, 2017 08:04 PM

چه فرقى ميكند كه به كدام جانور بوده ،مهم اين است كه به هر حيله اى كه شده امت را پاى صندوق انتصابات بكشانند ،احتمال اينكه روحانى هم فردا فحش خواهر و مادر به رهبر و سپاه بدهد به محض اينكه خرش از پل گذشت ،حساب مردم را ميرسد يعنى فرادى انتصابات

گزارش یا اعتراض به این نظر


GHASEM April 1, 2017 01:57 PM

مگر با انتساب روحانی چه گلی به سر مردم زده که حالا هم میگویند روحانی انتخاب میشود همه مثل هم هستن حفظ نظام کثیف اسلامی هدف همه اینهاست هر کس در رای گیری شرکت کنه این جانیان را تقویت میکنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى April 1, 2017 09:56 PM

اگر يكنفر كارى را ندانسته انجام داد به آن ميگويند اشتباه ولى اگر آنكار را دوباره انجام داد ديگر به آن نمى گويند اشتباه بلكه مى گويند خريت ، حالا حكايت ما مردم شده تو اين ٣٨ سالى كه به اين نظام جنايتكار دزد كه اميد اصلاح شدن داشتند راى دادن چى عوض شد كه دوباره ضمن خريد طول عمر براى اين رژيم به پاى صندوق هاى از پيش تعيين شده بروند؟؟؟! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: