آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 11 تیر ماه 1396 = 02-07 2017

سؤال از روحانی با یادآوری ماجرای استخر!

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام کسانی که سؤال از رئیس‌جمهور برای مشکل سرمایه‌گذاران کاسپین را امضا کرده‌اند، 75 نفر بوده‌اند و هر کس که امضایش را پس بگیرد به مردم معرفی خواهم کرد.

به گزارش فارس، هاجر چنارانی گفت: من این سؤال را امضا کرده‌ام، به خون پدر شهیدم قسم می‌خورم این اقدام من به دلیل مسائل سیاسی نیست.

این در حالیست که سایت بی‌باک نیوز نزدیک به مصباح یزدی، در ادامه اظهارات تهدیدآمیز اخیر علیه روحانی، در جملاتی تامل برانگیز نوشت: به هر حال استخرهای اشرافی و اختصاصی همیشه آدم‌ها را سرزنده نمی‌کند، شاید تقدیر الهی بر آن شد که در همان محیط‌های اشرافی عمر کسی پایان یابد و دیگر فرصتی برای توبه باقی نماند.



اردلان July 2, 2017 08:34 PM

خوب بخاطر دارم که قدیم در تهران وقتی میخواستند چاهای مسترآح را خالی کنند، بدین ترتیب که چند دست جگر سفید گاو یا گوسفند را به درون چاه میانداختند و سپس چند روز صبر میکردنند تا تکه های جگر فاسد شوند و به مرور با گذشت زمان تکه های جگر فاسد شده تبدیل به کرمهای کثافت خوار میشد و در پی آن پس از چند هفته کرمها با زادوولد همچنان مشغول به خوردن کثافات شده تا جایکه دیگر پس از چند ماه کرمها تمامی محتوای چاه مستراح را خورده و پس از اتمام کثافات از فرط گرسنگی کرمها مجبور میشوند که هم دیگر را بجای کثافت بخورند تا جائیکه آخرین کرم هم از بین میرفت! مسئولین رژیم هم درست به مانند پسرعموهای کثافات خوار خود، کرم جگر به آن قسمت از حاکمیت نکبت بار خود رسیده اند که ناگریز هستند برای بقا سر یکدیگر را درست به مانند کثافت بخورند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو July 2, 2017 10:22 PM

تمساح یزدی ابله بی سواد مرگ حسن حسین ندارد
رفتنی هستید علی تا ولی دزد و بی ناموس از آب
درآمدید بلایی که شما ها بر سر اسلام آوردید
که اگر محمد رسول الله ظاهر می شد میگفت
ما قران را برای نابودی پارسیان نگاشتم باور نمی کردند
اما شما ها کاری کردید که شاید تا ۱۰ سال جبه پیتزا ها را
با خمیر کتاب آسمانی خواهند ساخت شما محکوم به نابودی هستید
همانند پیشنیان اسلام و داعش امروز در ایران یا حکومت الله در زمین

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: