آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 تیر ماه 1396 = 27-06 2017

پنتاگون: تحرکات مشکوک در یک پایگاه اسد

وزارت دفاع آمریکا امروز اعلام کرد تحرکاتی را در پایگاه هوایی «الشعیرات» سوریه رصد کرده که نشان می‌دهند رژیم دمشق در حال آمادگی برای انجام حملات شیمیایی است.

در همین حال وزیر دفاع انگلیس گفت: کشورش از هرگونه اقدام نظامی آتی آمریکا علیه رژیم سوریه به تلافی استفاده از سلاح‌های شیمیایی حمایت خواهد کرد.

پیش از این کاخ سفید در بیانیه‌ای بامداد سه‌شنبه گفته بود رژیم سوریه در تدارک انجام یک حمله شیمیایی است.

کاخ سفید در این بیانیه گفته است: ایالات متحده تدارکات احتمالی رژیم اسد برای انجام یک حمله شیمیایی دیگر که احتمالا به کشتار دسته‌جمعی غیرنظامیان از جمله کودکان بی‌گناه منجر خواهد شد را شناسایی کرده است.

این بیانیه می افزاید که فعالیت‌های یاد شده مشابه تدارکاتی هستند که رژیم سوریه قبل از حمله شیمیایی 4 آوریل 2017 آنها را انجام داده است.

اشاره کاخ سفید به یک حمله شیمیایی در منطقه «خان شیخون»، در استان ادلب سوریه است که بر اثر آن ده‌ها نفر کشته شدند.

این در حالیست که یک مقام روس در باره تدارک آمریکا برای اقدامی جدید علیه رژیم سوریه هشدار داد

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، نایب رئیس کمیسیون دفاعی در مجلس فدرال روسیه (سنا) گفت، اقدامات تحریک آمیز جدیدی در حال تدارک علیه نیروهای سوریه است.

این مسئول روس به بیانیه اخیر کاخ سفید اشاره کرد که در آن ادعا شده است احتمالا ارتش سوریه برای اجرای حمله شیمیایی آماده می شود.



homa June 27, 2017 11:03 AM

ایول به ترامپ حرفش حرف است ومرد عمل برعکس حاج اوباما بزدل سیاسی و غیرعمل وفقط حرافی میکرد درود برترامپ

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang June 27, 2017 05:41 PM

اخبار جنجالی کاخ سفید که بشار اسد از نوع میخواهد حمله شیمیایی کند یک دروغ و پروپاگاندا هست با چند هدف در مرحله اول برای ترساندن بشار اسد هست که بعد از ماهها از مخقیگاهش امد بیرون و مثل یک فرمانده پیروز رفت به دیدن سربازهای زخمی چون چند ماه پیش بعد از حمله شیمیایی بشار اسد در منطقه خان شیخون امریکا ایشان را به مثل صام خطرناک تشبیه کرد یعنی اگر بگشنش کسی اعتراضی نخواهد کرد و حالا بشار اسد با ظاهر شدن در عام میخواهد امریکا را تست کند یا ببینه ان تهدید چند ماه پیش امریکا هنوز مد نظره یا کهنه شده بعدش مشگل ترامپ در سیاست داخلی راجع به لایحه سیستم مراقبتهای بهداشتی اوباما هست که جمهوریخواهان یواشکی و عجولانه یک سیستمی دارند ارایه میدهند که ۳۰ میلیون امریکایی بیمه سلامتی خودش را از دست میدهد وپولدارها پولدارتر و فقیرها فقیرتر میشوند و ترامپ امیدواره با این خبر حمله شیمیایی افکار امریکاییها را پرت کند که جمهوریخواهان این لایحه خودشان را به راحتی ثبت کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور June 27, 2017 06:31 PM

دو سیستم روسی و امریکائی در جهان مشغول نبرد هستند و متاسفانه ایران دم خودش را به دم خرس های روسی که همیشه جهانخوار و امپریالیست های واقعی هستند گره زده است هر مملکتی با روس ها آب خورد بدبخت شده و خواهد شد و رد خور هم ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر June 27, 2017 08:10 PM

به نظرم اینبار اسد و پوتین برای امریکا برنامه ای ریخته اند احتمالا تله یا دامی وجود دارد که هیبت نظامی پوچالی و به شدت ضربه خورده ی روسها بازسازی شود به طوری که بتوانند با تلفات گرفتن از ارتش امریکا باوری که درباره ی ناتوانی تسلیحات روسی در جهان ایجاد شده است را از بین ببرند یا کمتر کنند یا حتی موقیت را به گونه ای ترتیب دهند که اوضاع به گونه ای سخت باشد که ارتش امریکا ریسک پاسخ نظامی را نپذیرد و برای ترامپ یک وعده ی عمل نکرده و مثلا شکست ثبت شود و آنگاه با همکاری بوقهای تبلیغاتی روسی و کمونیستی در حزب دموکرات امریکا و جهان به ترامپ حمله و او را تحقیر کنند!
ضمن تشکر از دوستانی که تحلیل های جمهوری اسلامی را عینا در اینجا بیان کرده اند باید عرض کنم که اینبار گمان می رود که برنامه خطرناکی برای امریکا تدارک دیده شده و تحریک و تحقیر ترامپ هدف است

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 27, 2017 09:09 PM

یکی از بزرگترین سهل انگاری و یا اشتباه تاریخی ترامپ تا به حال، دستور اتش بس بی موقع و غلط وی به نیروی دریایی آمریکا بود که اخیرا در برابر پایگاهای هوایی اسد صورت گرفت! اگر بمبارانهای بی وقفه نیروی دریایی آمریکا فقط دو روز دیگر با شدت بیشتری انجام میگرفت! شاید تا کنون تکلیف حکومت غیر قانونی آخوندی هم در خاورمیانه روشن شده بود! اما صد افسوس که این امر صورت نگرفت! ):

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: