آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 31 فروردین ماه 1396 = 20-04 2017

حمله شدیداللحن وزیر دفاع آمریکا به سپاه

وزیر دفاع آمریکا در جریان سفر خود به عربستان بر پیوندهای استراتژیک آمریکا با این کشور تاکید ورزید. او از سیاست‌های اوباما در خاورمیانه به طور تلویحی انتقاد کرد و گفت: همه شرارت‌ها در منطقه زیر سر رژیم ایران است

به گزارش رادیو آلمان، خبرگزاری آسوشیتدپرس از دیدار بین جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا، و ملک سلمان، پادشاه عربستان، گزارش داده است. بر اساس این گزارش آمریکا به دنبال یافتن راهی برای حمایت و پشتیبانی بیشتر نظامی از مبارزه عربستان سعودی علیه نفوذ جمهوری اسلامی در یمن و دیگر کشورهای منطقه است.

بر اساس این خبر، آمریکا معتقد است که وادار کردن طرفین درگیر در جنگ داخلی یمن به انجام مذاکره با یکدیگر، بدون استفاده از فشار نظامی ممکن نیست. از این‌رو آمریکا تصمیم دارد حمایت و پشتیبانی نظامی خود را از عربستان سعودی و متحدانش افزایش دهد.

وزیر دفاع آمریکا در دیدار خود با ملک سلمان از نقش مخرب رژیم ایران در یمن و منطقه به شدت انتقاد کرد. او عنوان کرد که جمهوری اسلامی ایران جنگ افزار در اختیار شورشیان حوثی می‌گذارد و این نیروها از این جنگ‌افزارها علیه عربستان و نیروهای متحدش استفاده می‌کنند.

ماتیس گفت: «هر جا را نگاه کنید، اگر شرارتی در منطقه دیدید، حتما زیر سر رژیم ایران است.»



homa April 20, 2017 06:46 PM

اقای ماتیس این محور شرارت را اقای جیمی کارتر همانا خمینی راهی ایران کرد ومیلیونها ایرانی اواره خارج و صده ها هزار ازبهترین افراد میهن پرست توسط جلاد خلخالی به جوخه اعدام ویاتیرباران شدند نمونه زنده یاد سپهبد نادرجهانبانی و حالا خواهشن خودتان اوردید وخودتان هم ببرید شعارامریکا درزمان شاه فقید انگشت روی حقوق بشر گذاشتید پس چرا حالا حقوق بشر سکونت کرده ایا جمهوری اسلامی بالاترین رقم اعدام رادرجهان دارد یانه? شاه را ژاندارم منطقه مینامیدند ایا چنین وضع اشفته و کشتاردرخاورمیانه بود? شاه را بردید افغانستان طالبان امد درمصر اخوان المسلمین وتا برقراری حکومت داعش و وضع عراق ویمن ولبنان تا جسارت حماس وجنگ 55 روزه بااسرائیل ایا واقعا امریکا خواهان این چنین اشفته بازاری بود یانه? کی بهره برد کارتلهای اسحله ودلالان نفت درود برشاهزاده

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى April 21, 2017 04:58 AM

تا رژيم ضحاكى ايران نابود نشود دنيا رنگ آرامش را نخواهد ديد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: