آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 18 فروردین ماه 1396 = 07-04 2017

ایران؛ واکنش فرانسه به حمله آمریکا به سوریه

وزیر خارجه فرانسه گفت: حمله آمریکا به رژیم سوریه پیامی برای رژیم ایران و روسیه است که باید از حمایت از رژیم بشار اسد دست بردارند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزیر خارجه این کشور در یک مصاحبه رادیويی حمله موشکی آمریکا به پایگاه نظامی رژیم سوریه را پاسخی به بشار اسد دانست و گفت که همتای آمریکایی‌اش این حمله را از پیش به فرانسه اطلاع داده بود.

وی افزود: این حمله همچنین پیامی برای روسیه و رژیم ایران است که باید درک کنند حمایت‌ شان از بشار اسد کار منطقی نیست و نمی تواند ادامه یابد.



اردلان April 7, 2017 03:06 PM

به گزارش چند تن از یاران نفوذی ما در لایه های عمقی حکومت نشان از وحشت فزاینده برخی از مقامات حکومتی ناشی از حمله برق آسای نیروی دریایی آمریکا به پایگاه هوایی حمس و انهدام انبار مابقی مواد شیمیای واقع در همین پایگاه! بنظر میرسد که ملاها در حالت شوک ناشی از این حمله غافلگیرانه آمریکا به اسد بسر میبرند پیام بموقع و معنی دار دولت فرانسه به مقامات جمهوری اسلامی، به نوبه خود برای اولین بار آب سردیست که فرانسویها دراین باره بر سر ملاها خالی کردند بنظر من مردم و نیروهای میهن پرست باید از این دستپاچگی آخوندهای جنایتکار نهایت استفاده را در جهت سرنگونی رژیم اشغالگر ولایی بکارگیرند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: