آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 4 مرداد ماه 1396 = 26-07 2017

موضع گیری بی سابقه آمریکا علیه حزب الله

رئيس جمهوري آمريکا امروز در یک نشست خبري مشترک با نخست وزير لبنان گفت: حزب‌الله که سوی رژیم ایران حمایت می شود، تهديدي براي تمام خاورميانه است.

ترامپ در کنار سعد حریری در کاخ سفید با بیان اینکه واشنگتن همواره برای حمایت نظامی از ارتش لبنان در نبرد با تروریسم آماده است، گفت:حزب‌الله با حمایت رژیم ایران، تراژدی انسانی در لبنان را وخامت می‌ بخشد.

رئیس جمهور آمریکا گفت: ارتش لبنان باید تنها مدافع این کشور باشد. منافع واقعی حزب‌الله فقط برای خودش و رژیم ایران است. من طی 24 ساعت آینده نظر خودم را درباره حزب‌الله صادر خواهم کرد.

به گزارش فارس، ترامپ درباره بحران سوریه نیز گفت: بشار اسد بارها و بارها از خطوط قرمز رد شد، اما مانند دولت اوباما اجازه نمی‌ دهم اسد با جنایاتی که انجام داده از مجازات بگریزد. اگر اوباما به تعهداتش عمل کرده بود، اکنون رژیم ایران و روسیه در سوریه نبودند.



اردشیر July 26, 2017 12:12 AM

مطمئنا می توان به پرزیدنت دونالد ترامپ امیدوار بود که کاری کند که گروهک تروریستی ضد بشری حزب اله لبنان در خود خاک لبنان تحریم و منزوی و مچاله شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa July 26, 2017 08:48 AM

ترامپ واقعیت را میگه بخصوص درمورد حاج او باما وبشاراسد امیدوارم بشاراسد به سرنوشت معمرقذافی برسد بعد هم نوبت سید علی یه دست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: