آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 26 فروردین ماه 1396 = 15-04 2017

احمدی نژاد برای دادستان کل هم شمشیر کشید

وکیل احمدی‌نژاد خبر داده که موکلش قصد دارد از دادستان کل جمهوری اسلامی شکایت کرده است. دادستان کل تلویحا احمدی‌نژاد را تهدید کرده بود که نوبت رسیدگی به اظهارات او هم خواهد رسید.

به گزارش دیگربان، وکیل احمدی نژاد گفته وی پس از آنکه محمد‌جعفر منتظری در یک سخنرانی به طور تلویحی احمدی‌نژاد را «دمل» چرکین خوانده٬ تصمیم به شکایت از این مقام قوه قضائیه کرده است.

منتظری چندی پیش گفته بود که ««گاهی به ما می گویند فلان آقایی در خوزستان فلان حرف‌هایی را زده است، ما می گوییم نوبت آن‌ها هم می‌رسد و باید این دمل برسد تا به آنها هم رسیدگی کنیم.»

سایت «دولت بهار» این اظهارات منتظری را از مصادیق «توهین، تهدید و سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی» خود ارزیابی کرده است.

این سایت نوشته چنین اظهاراتی «با اصل بی طرفی مقامات قضایی در تعارض بوده و بیانگر این حقیقت تلخ است که این مقام ارشد قضایی علیه احمدی‌نژاد، موضع سیاسی» دارد.

وکیل احمدی‌نژاد اظهار امیدواری کرده «صرفنظر از اینکه آقای منتظری رئیس دادگاه ویژه روحانیت هم هستند، به این شکایت به طور عادلانه رسیدگی شود.»


احمدی‌ نژاد هزینه سنگینی خواهد پرداخت

صادق زیباکلام با اشاره به ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه مسلم است غافلگیری همه در ثبت‌نام آقای احمدی‌نژاد در این دوره ریاست جمهوری بوده است به‌طوری‌که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که ایشان ثبت‌نام کنند.

به گزارش انتخاب، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد در گذشته‌ها نشان داده است که استاد سوار شدن بر امواج شگفت‌زدگی است، درعین‌حال ایشان نشان داده است که فقط لحظه برایش مهم است و خیلی به تبعات بلندمدت کاری که انجام داده توجه ندارد.

وی در ادامه یادآور شد: اگر به خاطر آوریم این شگفتی که کار آقای احمدی‌نژاد در امروز آفرید شباهت زیادی به قهر 11 روزه ایشان دارد، زمانی که در قضیه استعفای آقای حجه الاسلام مصلحی ایشان در برابر رهبری ایستادند و 11 روز به‌اصطلاح قهر کردند.

زیباکلام در ادامه گفت و گو با انتخاب خبر به توصیه مقام معظم رهبری به احمدی‌نژاد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری به آقای احمدی‌نژاد در خصوص عدم نامزدی در این دوره از انتخابات توصیه کرده بودند این ثبت‌نام کردن ایشان عملاً ایستادن در مقابل رهبری است.

استاد دانشگاه تهران تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد می‌خواهد این تصور را در سطح جامعه به وجود بیاورد که عملاً در مقابل رهبری می‌ایستم و از این طریق در تلاش است که برای خودش محبوبیت ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: آقای احمدی‌نژاد می‌داند که محبوبیت ایشان عمده تاً در بین روستاییان و اقشار و لایه‌های کم‌سوادتر جامعه است بنابراین وی با چنین حرکت‌های می‌خواهد در بین اقشار و لایه‌های تحصیل‌کرده شهرنشین هم از طریق ایستادن در مقابل مقام معظم رهبری محبوبیت ایجاد کند.

زیباکلام در پایان خاطرنشان کرد: با این عمل، آقای احمدی‌نژاد هزینه فوق‌العاده سنگینی برای اقدام امروزش خواهد پرداخت. صرف‌نظر از اینکه ایشان یا خود کنار برود یا شورای نگهبان وی را رد صلاحیت کند صرفاً خود این عمل و موجی که احمدی‌نژاد به وجود آورد باعث محبوبیتش خواهد شد.



Koroush April 13, 2017 02:47 AM

اقاى زيبا كلام و همدستانش خيلى ناراحت شدند كه احمدي نژ اد نشان داد خامنه اى فقط باد است ،هيچ نيست ،،اصلاحطلب ها خامنه اى را خيلى بزرگش كردند كه بتوانند از كنارش تغذيه كنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


daneshjo April 13, 2017 04:42 AM

جناب زیباکلام حالا شما چقدر رهبر رهبر می‌کنید -ایشان آماده خودی نشان دهد فردا پس فردا کنار میرود و مطمئن باش با اجازه رهبر فعلا ثبت‌نام کرده -شما که استاد سیاسی هستید زیاد فکر نکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی April 13, 2017 06:02 PM

احمدی نژاد سمبل «بدفرمانی» درون حکومتی بود و بارها نشان داده بود که چگونه با بدفرمانی میتوان به فرمان مقامات بالا دهن کجی کرد او این بار اما با ثبت نام برای ریاست جمهوری رسما «نافرمانی» کرده بعید نیست او هم روزی به سرنوشت موسوی دچار شود و شاید دور نباشد روزی که او «موسوی» ثانی برای نسل دیگری شود!
احمدی نژاد به لحاظ سیاسی کار درستی انجام داده او ادعا دارد که ما هم پایگاهی داریم و میخواهیم حضورمان را نشان دهیم و سهممان را از «سفره انقلاب» بگیریم میخواهد نظام را به چالش بکشد که یا ما هم باید باشیم یا اینکه ما اپوزوسیون خواهیم بود اشتباه رااصلاح طلبان میکنندکه با«خوش فرمانی» وتقلیل مطالبات، بجای معرفی کاندیداهای اصلی خودسعی کرده اند خودرا بمحافظه کاران میانه رو نزدیک کنندونهایتا کاندیدایروحانی و ناطق نوری باشد امری ناشدنی وغیرممکن

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی April 13, 2017 06:37 PM

این هزینه را نه تنها احمدی نژاد، که رهبرمعظم انقلاب وکلیت نظام جبار وجلاد اسلامی توامان باید بپردازند هزینه ای که اسم رمزآنرا باید فروپاشی نظام اسلامی ترجمه کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرزاد April 13, 2017 08:36 PM

احمدى نژاد خوب نشان داد كه خامنه اى فقط گوذ بد بوى بيش نيست

گزارش یا اعتراض به این نظر


tahrim April 14, 2017 05:31 PM

در این حکومت چندان فرقی نمیکند ریس جمهور که باشد چون در هر صورت دستنشانده خامنه ای است تحریم و عدم رای یعنی مخالفت با این حکومت و باید همین کار را کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی April 14, 2017 06:50 PM

وقتی احمدی نژاد آخرین سیلی را برصورت رهبرمعظم نواخت، رسما" وارد صحنه انتخابات گردیدونامنویسی نمود، همه تردیدها، همه اگرواماهائی که اصلاح طلبان واعتدالیون واصولگرایان درمجموع صحابه حکومت میخواستند آنراکمرنگ کنندومصمون آنرا به انحراف بکشانند، برطرف گردید
بدین معنا که خطاب احمدی نژاد درسخنرانی خوزستان شخص رهبر بوده وآمدن ونامنویسی اومهرتائیدی بود برآنچه درخوزستان خطاب به مقام معظم رهبری برزبان آورده بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: