آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 27 فروردین ماه 1396 = 16-04 2017

روسها: کارآیی سیاست غیرقابل پیش بینی ترامپ

کارآیی سیاست غیرقابل پیش بینی ترامپ در برابر روسیه

نشریه فرانت پیج مگزین در گزارشی نوشت: واکنش های روسیه نشان می دهد که سیاست های غیرقابل پیش بینی رئیس جمهور آمریکا کارایی دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درست پس از ورود وزیر امور خارجه آمریکا به مسکو و ساعاتی قبل از آغاز نشست های او با مقامات روس در یک برنامه گفتگوی سیاسی در شبکه تی وی رین -که یک کانال مستقل روسی است- گفت: ما باید دریابیم راهبرد این کشور چیست؟

او همچنین گفت: هیچ کسی در حال حاضر سیاست این کشور را درک نمی کند. اگر شما سیاست های آنها را درک می کنید آنها را با ما به اشتراک بگذارید.

او خاطرنشان کرد:‌ ما درک نمی کنیم آنها در سوریه چکار می کنند و فقط موضوع سوریه نیست. هیچ کسی درک نمی کند آنها در خاورمیانه چکار می کنند، منطقه ای که بسیار پیچیده است. هیچ کسی درک نمی کند آنها در ارتباط با ایران چکار می کنند.

ایگور کوروتچنکو سردبیر مجله دفاع ملی -که ارتباطات نزدیکی با وزارت دفاع روسیه دارد- گفت:‌ ما با تغییر لفاظی ها و سیاست ترامپ شگفت زده می شویم.

او همچنین گفت:‌ تیلرسون تنها مجری سیاست های رئیسش است. و این همان چیزی است که سبب تعجب ما می شود. ما درک می کنیم که اوضاع در آمریکا سریعا تغییر می کنند، اما او از یک شاخه به شاخه ای دیگر می پرد. ما آماده برگزاری گفتگو هستیم. ما تنها باید درک کنیم آنها چه می خواهند.



کاریکامراناتور April 16, 2017 11:07 AM

شطرنج هوشمندانه به همین میگویند که حریف دست شما را نخواند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa April 16, 2017 11:09 AM

ترامپ خیلی شفاف سخن میگه شماها قابل درکش را ندارید ازیکطرف میگی ما درسوریه نقشی نداریم وامریکا بیاد انبار شیمیائی را بازرسی کند پس عمع ات بود موشک شیمیائی پرتاپ و کلی مردم تاکودکان کشته شدن چرا روسیه وتو کرد سوریه را

گزارش یا اعتراض به این نظر


Tara April 17, 2017 12:34 PM

احمق هایی که آقای ترامپ را بیسواد میدانند حد اقل خجالت بکشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: