آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 31 فروردین ماه 1396 = 20-04 2017

احضار پس از دست‌ دادن با زندانی سیاسی زن

احضار آرش صادقی به دفتر حفاظت اطلاعات زندان پس از «دست‌دادن» با آتنا دائمی

سحبانیوز، طی هفته جاری مسئولان دفتر حفاظت اطلاعات زندان اوین آرش صادقی، زندانی سیاسی، را به دلیل «دست‌دادن» با آتنا دائمی توبیخ کرده‌اند.

در هفته اخیر آرش صادقی پس از ملاقات با همسرش گلرخ ایرایی، با آتنا دائمی دست می‌دهد. سپس مسئولان زندان او را به دفتر حفاظت اطلاعات زندان احضار و به دلیل این کار او را توبیخ کرده‌اند.

مسئولان به آرش صادقی گفته‌اند «تو زندانی امنیتی هستی و بیخود کرده‌ای به او دست داده‌ای» که این مسئله اعتراض این زندانی سیاسی را در پی داشته است.

آرش صادقی، زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین،‌ پیش‌تر در پی بازداشت دوباره و خلاف قانون همسرش دست به اعتصاب غذا زده بود اما ۱۸ بهمن‌ماه با وعده مسئولان زندان به اعتصاب غذایش پایان داد. او پس از پایان اعتصاب غذا به بیمارستان منتقل شد اما ساعاتی بعد با مخالفت نیروهای امنیتی به زندان اوین بازگردانده شد.

مسئولان امنیتی تا کنون با اعزام آرش صادقی به مرخصی درمانی یا انتقال او به بیمارستان مخالفت کرده‌اند. این اقدامات مسئولان و ضابطان سپاه در حالی صورت می‌گیرد که عوارض ناشی از اعتصاب غذای طولانی‌مدت، جان این زندانی سیاسی را تهدید می‌کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: