آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 31 فروردین ماه 1396 = 20-04 2017

اقتصاد مثل ارتفاعات مشرف بر شهر است

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اقتصاد همانند ارتفاعات مشرف بر یک شهر است که دشمن با اشراف بر آن، شهر را تصرف می کند،بنابراین با تمام نیرو باید متوجه آن نقطه مهم کلیدی بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی در بیرجند افزود: امروز اقتصاد چنین حالتی دارد و مثل جریان خون برای بدن حیاتی است اما در عین حال هدف نیست.
وی اظهار کرد: وقتی بحث تولید و اشتغال مطرح می شود، لوازم این موضوع و همه افرادی که در هموار کردن این مسیر ذیربط هستند باید پاسخگو باشند.
عبادی اظهار کرد: اگر در سر راه تحقق این امر مشکل قانونی وجود دارد نسبت به رفع آن تلاش شود، سرمایه گذاری دولتی، بخش خصوصی ، بانکی و ... لازمه است، صورت گیرد، زیرا سرنوشت یک ملت تا هرجا شعاع انقلاب است به آن بستگی دارد.
وی افزود: سرمایه گذاران و مدیران دولتی باید به این بحث سامان دهند و پاسخگو نیز باشند.
وی اظهار کرد: مراجعه مردمی داریم، بعضی حاضر به سرمایه گذاری در استان هستند، ابتدای کار با انواع مشکل مواجه می شوند، فردی هم که هفت خان رستم را سپری می کند بعد از وعده وعید در جایی که باید به اجرا درآید، کار قفل می شود.
وی یادآور شد: سرمایه گذار داد می زند که فریب خورده است وام گرفته و سود پرداخت می کند، تولید قفل شده است ، این افراد چه کسانی هستند آیا نباید معرفی شوند.
استاد درس اخلاق حوزه های علمیه بیرجند اضافه کرد: نظارت در هر جا اجتناب ناپذیر است، وقتی سخن از تولید و اشتغال می شود کالاهای مرغوب ایران را علامت خارجی می زنند، از طرفی عواملی که حتی ممکن است نوعی نفوذ باشد جنس بی کیفیت را به نام کالای ایرانی عرضه می کنند.
عبادی یادآور شد: افرادی که در جامعه نسبت به جنس داخل بدبینی ایجاد می کنند و تولید،صنعت و اشتغال کشور را زیرسئوال می برند آیا نباید پاسخگو باشند.
وی افزود: در سال اقتصاد، تولید و اشتغال قرار داریم، نسبت به سخنرانی ها و مراسم های غیرضروری بازنگری و بر میزان کار،تلاش و اجرای طرح ، پروژه و برنامه ریزی ها افزوده شود،چند سال است رهبری برای مقابله با دشمن به اقتصاد مقاومتی تاکید دارند.
وی اظهار کرد: در جنگ تحمیلی فرمان صادر شد، خرمشهر آزاد شود صدور این فرمان به معنای آن بود همه افرادی که در این موضوع نقش دارند مسئولیت هم دارند،اگر فردی در صحنه نظامی از خود ضعف نشان دهد محاکمه صحرایی خواهد شد سرنوشت یک ملت به اندیشه چند نفر بستگی ندارد.



شهنام April 20, 2017 09:03 PM

نماینده ی ولی فقیه باید بداند که اقتصاد مال خر است بر خلاف فرمایش حضرت امام گنده گویی میکنی‌؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: