آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 1 اردیبهشت ماه 1396 = 21-04 2017

فیلم؛ مریوان: درگیری مردم با نیروی انتظامی

تجمع مردم ناراضی روستای اسرآباد که به نشانه اعتراض به انتقال زباله شهرستان مریوان با یورش نیروی انتظامی به درگیری کشید. این درگیری روز پنج شنبه ۳۱ فروردین بین نیروی انتظامی شهرستان مریوان با مردم ناراضی روستای اسرآباد که به نشانه اعتراض به عدم انتقال زباله شهرستان مریوان؛ رخ داده است. مردم که به انباشت زباله اعتراض داشتند و تجمعی مسالمت آمیز تشکیل داده بودند با حمله نیروی انتظامی و هول دادن مواجه شدند که منجر به درگیری شد. مأموران وحشی نیروی انتظامی شهرستان به مردم یورش بردند و چند نفر را مجروح و ۱۰تن از آنها را بازداشت کردند. اکثر بازدشت شدگان را زنان تشکیل می‌دهند. بنا‌ به این گزارش، در این درگیری چند نفر مجروح شدند.




www.youtube.com/watch?v=H5kXLKxnIKI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



majid April 22, 2017 06:47 PM

این آخوندهای بیشرف آمده اند تا تمام مملکت را به زباله دانی تبدیل کنند که موفق هم شده اند
فقط یک همت همگانی لازم است تا این جانیان بالفطره را با زور اسلحه از مملکت بیرون بریزیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهاب April 22, 2017 08:23 PM

کی ما مردم میفهمیم که هر مامور نیروی انتظامی یک دشمن قسم خورده محسوب میشه ،، این ماموران در هر جایی که ظاهر میشند و به هردلیلی زود باتوم رو مورد استفاده میکنند و مردم رو به قد کشت میزنند ، اون کسانی که عنوان میکنند که آقا این سرباز یا مامور و سعی میشه که آسیبی بهشون وارد نشه ولی در مقابل ماموران انتظامی در هر لباسی که هستند اعم از کادر یا سرباز به قصد کشتن و سرکوب شدید وارد میشند،این البته دستور از بالا هست که هر اعتراضی به هر عنوانی به شدیدترین صورت ممکن سرکوب بشه ، باید کم کم شروع به متقابل به مثل کرد هر کسی در هر جا مامور پلیس یا انتظامی دیدیم اگه مقدور شد بکشیم حتی اگه همسایه یا آشنایی در فامیل هست به هر طریقی شده سرش رو زیر آب کنیم ۴۰ سال هست که داریم چشم پوشی میکنیم و ترحم دیگه کافیست خامنه ای زودتر بمیر لعنت به روحت مرگ بر اسلام

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: