آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 مرداد ماه 1400 = 26-07 2021

همه روزه به بهانه‌های مختلف مردم را بازداشت می‌کنند

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی می‌کرد توسط عوامل پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

وی گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس امنیت عمومی استان، مرد ۳۷ ساله‌ای که اقدام به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی برای بانوان و آقایان می‌کرد در یکی از مناطق شهرستان کرج مورد شناسایی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس البرز، این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و جمع آوری مستندات لازم، محل اختفای متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و پلیس امنیت عمومی استان منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان کرد: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیسی به جرم خود مبنی بر به انتشار تصاویر خالکوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی اعتراف کرد که در این خصوص محتوای مربوطه از صفحه این فرد حذف و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.



azadeh July 26, 2021 05:17 PM

حکومت خونخوار، مستفل از جرائم جنائی و جزائی مرسوم، دو دستۀ دیگر از مردمان را هم به زنجیر میکشد؛ اول؛ از طیف وسیع مخالفان سیاسی و اجتماعیش (از سرنگونی طلبان گرفته تا مدافعین محیط زیست ووو)، دوم؛ از طیف متأسفانه وسیع و رنگارنگ مردمانی که به آنها اراذل و اوباش میگوید یا مثل همین فردِ بالا، خالکوبی میکند ووو!
این دستۀ دوم را دستگیر و سرکوب و تحقیر و محکوم میکند تا در دوران محکومیتشان آنها را تبدیل به اراذل و اوباشی بنام نیروهای خودجوش ولایت و لباس شخصیهای چاقو و قمه ووو بدست و کمر میدان کارزار علیه مردم معترض و بپاخاستۀ ایران کند! به آنها نان بخور و نمیری میدهد تا در صفوف اعتراضات مردمی وارد شده و جوانان آزادیخواه و حقطلب قهرمان میهنمان را چاقو کش کنند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: