آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 اردیبهشت ماه 1396 = 23-04 2017

راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اسلامی در روسیه

جمهوری تاتارستان تا پایان امسال شبکه تلویزیونی اسلامی را در روسیه راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش ایسنا، به دستور «کمیل حضرت»، مفتی تاتارستان تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی شبکه تلویزیونی اسلامی در روسیه راه‌اندازی می‌شود.

این شبکه اسلامی در آغاز بطور آزمایشی پخش خود را به صورت اینترنتی آغاز خواهد کرد و سپس توسط شبکه کابلی در روسیه قابل دریافت خواهد بود.

این طرح نخستین شبکه تلویزیونی اسلامی در بخش اروپایی روسیه است و در حال حاضر شبکه تلویزیونی اسلامی در چچن وجود دارد که تن‌ها مردم منطقه داغستان قابلیت دریافت آن را دارند.

پیشتر مفتی تاتارستان گفته بود که با وجود ۳۰ میلیون مسلمان در روسیه، این کشور نیازمند شبکه تلویزیونی اسلامی است تا اخبار و گزارشات موثق درباره اسلام به مخاطب ارایه شود.

وی تاکید کرده بود که تن‌ها انجام فعالیت‌های پیشگیرانه و آموزشی در مساجد و مراکز آموزشی کافی نیست و جهت انجام فعالیت‌های موثرتر باید رسانه‌ها را جذب کرد و رسانه جمعی ویژه خود را ایجاد کرد تا ارزش‌های اسلام سنتی در روسیه را به بینندگان معرفی کرد.

روسیه امیدوار است با راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی اسلامی و اطلاع‌رسانی صحیح به جوانان، مانع از گرایش مسلمان منطقه قفقاز روسیه به گروه‌های تروریستی داعشی شود.



فریبرز April 23, 2017 01:29 PM

مقامات روسی امیدوارند که از طریق راه اندازی شبکه تلویزیون اسلامی کمکی به کسانی که از یبوست حاد رنج می برند بشود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار April 24, 2017 11:06 AM

خبر بسیار خوبی‌ بود * در حالی‌ که ایرانیان دارند کم کم از تونل هزار و چهار صد ساله ویروس اسلامی عبور می‌‌کنند و خارج می‌‌شوند کشور‌هایی‌ نظیر ترکیه و روسیه تازه دارند وارد تونل ویروس اسلامی می‌‌شوند * فاتحه‌ روسیه را هم بخوانید که از شرّ آنها هم راحت خواهیم شد *

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: