آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 اردیبهشت ماه 1396 = 23-04 2017

پاپ: اردوگاه مهاجران مراکز کار اجباری است

رهبر کاتولیک های جهان کمپ های مهاجران در اروپا را به مراکز کار اجباری نازی ها در دوران جنگ جهانی دوم تشبیه کرد.

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در دیدار از کلیسایی در رم، از دولت ها خواست که پناهندگان را از این مراکز بازداشت خارج کنند.

به گزارش ایرنا به نقل ازخبرگزاری رویترز، پاپ به دیداری که سال گذشته از اردوگاهی در جزیره لسبوس یونان داشت اشاره کرد و ادامه داد: بسیاری از اردوگاه های مهاجران مثل اردوگاه کار اجباری نازی ها هستند؛ چرا که تعداد بسیار زیادی از مردم در آنجا نگهداری می شوند.

پاپ فرانسیس از کشورهایی که بار اضافی میزبانی از مهاجران را تحمل می کنند قدردانی کرد و با لحنی طعنه آمیز گفت: به نظر می رسد پیمان های بین المللی مهم تر از حقوق بشر هستند.

بر اساس این گزارش، اشاره پاپ به توافقاتی است که بین برخی کشورها با اتحادیه اروپا برای سد کردن راه مهاجران منعقد شده است.



رضا April 24, 2017 11:43 AM

این غربیها همیشه حامی اسلام سیاسی هستن چون خودشون میدونن چه جونوریه! ! الان چند ساله دارن از اسلامگراهای افراطی در تاجیکستان حمایت میکنن و گروهی که مسعول کشتار ۵۰۰۰۰۰ نفر از مزدم تاجیکستانه قراره وارد مجلس تاجیکستان بشه! !
خبر خوش اینه که با حمایت روسیه از اسلامگراهای تندرو در ۲۰ سال گذشته و به زودی حمایت روسیه از اسلامگرا شیعی و کج شدن نوک حمالات اسلامگراها از شرق به غرب شاهد عدم حمایت اروپاییها از اسلامگراها و پایان این سیاست کثیف باشیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: