آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 اردیبهشت ماه 1396 = 25-04 2017

آقای اوباما از شغل جدیدش پرده برداشت

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اولین سخنرانی عمومی‌اش در دانشگاه شیکاگو، حتی یک کلمه هم درباره دونالد ترامپ و یا میراثی که جانشین او زیر سوال برده، صحبت نکرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که می‌توانست از اولین سخنرانی‌اش برای به چالش‌ کشیدن اتهام‌زنی دونالد ترامپ درباره ماجرای شنود و یا دستور عمل جمهوری‌خواهان استفاده کند، در عوض سمیناری دانشگاهی درباره چگونگی مشارکت با نسل جوانان جدید برگزار کرد و از آنها خواست تا در سیاست مشارکت کنند.

اوباما خطاب به دانشجویان گفت: مهمترین کاری که می‌توانم انجام دهم این است که به هر نحوی که می‌توانم نسل آتی رهبری را آماده کنم تا عصا را به دست بگیرد و رد خودش را در جهان بر جای بگذارد.

قطعا پرهیز اوباما از اشاره به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا تصادفی نبوده است. به نظر می‌رسد اوباما تصمیم گرفته تا همچون سلف‌هایش از جانشین خود انتقاد نکند اما اوباما و مشاورانش به این نتیجه هم رسیده‌اند که رویارویی با ترامپ اکنون می‌تواند یک اشتباه سیاسی باشد.

اگر اوباما مستقیما رئیس‌جمهوری آمریکا را به چالش بکشد، آنها معتقدند که این کار باعث می‌شود تا تلاش‌های ترامپ برای جمع‌ کردن حامیانش خنثی شود. این مساله می‌تواند در نهایت به جایی برسد که ترامپ سیاست‌هایی را عملی کند که اوباما مخالف آنهاست.

اوباما از زمان برگزاری مراسم سوگند ترامپ، سه ماه در تعطیلات بود و از دوشنبه یک سری سخنرانی‌های عمومی در ایالات متحده و اروپا را آغاز کرده و قرار است هفتم مه در موزه ریاست جمهوری جان اف کندی و موزه بوستون سخنرانی داشته باشد.



اردشیر April 25, 2017 03:32 PM

شغل جدید باراک حسین اوباما تربیت نسلی است که عشق و علاقه ی خورانده شده به مغزشان ویران کردن امریکا و کوچک کردن آن و در نهایت تقدیم دو دستی آن به دشمنان امریکا از جمله روسیه و چین است اوباما به ترامپ حمله نکرد چون چیزی برای حمله نداشت چون تمام دروغ های خودش و کلینتون رو شده است چون هر چه که ترامپ درباره ی اوباما گفت به واقعیت پیوست و هر ادعایی که کرد حقیقت بودنش ثابت شد اوباما امروز به دنبال جایی برای فرار است به دنبال پناهی کاذب که از خود شخصیت دیگری که هیچ ردی در گذشته و اعمال ننگینش ندارد بسازد به دنبال ساختن شخصیت و ظاهری جدید برای خود است و باز هم از زبان چرب و نرم و فریبنده و سرشار از دروغش بهره می گیرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: