آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 اردیبهشت ماه 1396 = 07-05 2017

پیام ترامپ برای رئیس جمهور جدید فرانسه

امانوئل ماکرون نامزد جنبش "به پیش" در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه با شکست مارین لوپن نامزد راست افراطی به عنوان جوان ترین رییس جمهور فرانسه برگزیده شد.

بر اساس شمارش اولیه آراء ماکرون با 65 ممیز 9 درصد توانست لوپن را با 34 ممیز یک درصد شکست دهد و آنطور که نظرسنجی ها می گفت کلید کاخ الیزه را به دست آورد.

با این نتیجه، ماکرون با 39 سال سن جوانترین رییس جمهور در طول تاریخ فرانسه محسوب می شود.

امانوئل ماکرون نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شامگاه یکشنبه در نخستین اظهارنظر خود پس از این پیروزی گفت: امشب صفحه جدیدی در طول تاریخ فرانسه گشوده شد، من امیدوارم این صفحه جدید، امید و اعتماد باشد.

وی افزود: فرانسه در صف اول مبارزه با تروریسم خواهد بود و این مبارزه را بدون نشان دادن ضعف ادامه خواهد داد.


ترامپ پیروزی ماکرون را تبریک گفت

رئیس جمهور آمریکا در حساب توئیتری خود پیروزی نامزد جوان انتخابات ریاست جمهوری فرانسه را تبریک گفت.

دونالد ترامپ در حساب توئیتری خود به امانوئل ماکرون تبریک گفت و نوشت: تبریک به امانوئل ماکرون برای پیروزی بزرگ امروز به عنوان رئیس جمهور بعدی فرانسه. بسیار مشتاق همکاری با وی هستم.



رضا April 26, 2017 01:51 PM

روسیه سعی خودش رو میکنه تا قبل از دور دوم انتخابات با همیپکاری عوامل داعش چند حمله تروریستی در پاریس انجام بده تا مردم عصبانی و به خانم لوپن رای بدن و به این وسیله اتحاده اروپا تجزیه بشه! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa May 7, 2017 11:40 AM

من شخصا بامارک موافقم نه یورو ارزش مارک بیشتربود اصل المانی هم همینو میگه لباس پلیس المان رادرقبل بیشتر دوست داشتم تا الان فکر میکنم پلیس اسپانیا ویا ِِِِِِِِِِِِِِِ این اتحادیه اروپا را هلموت کهل صدراعظم وقت المان ورئیس حزب CDU بنا کرد قدرتی باشد درمقابل امریکا انگلیس هم ازاتحادیه اروپا بیرون رفت کشورهای دیگر هم بنوبت بیرون خواهند رفت کلا درهمین المان مارک خیلی ارزش اش بیشتراز همین یورو بود امیدوارم پول مارک برگردد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان May 7, 2017 11:35 PM

از دوران ژیسکاردستن، فرانسوا میتران، ژاک شیراک تا اولاند فرانسه همواره با رژیم اشغالگر جمهو ی اسلامی بطور تنگاتنگ چه بصورت آشکارا و پنهان ارتباطات بسیار کثیفی داشته اند! اما ما امیدواریم که رئیس جمهور جدید باتجدید نظر در اینگونه روابط با ملاها بر خلاف گذشته بسمت و سوی منافع مردم در بند ایران در حرکت باشد! و به اولین وعده خود در باره مبارزه با تروریسم عمل کرده باشد! به امید چنین روزی

گزارش یا اعتراض به این نظر


سهراب May 9, 2017 01:56 PM

به گزارش بخش فارسى صداى امريكا از جمعييت ٦٧ ميليونى فرانسه ٤٦ ميليون نفو واجد شرايط راى دادن در انتخابات رياست جمهورى انكشور بودند كه فقط ٢٥٪‏انان در انتخابات شركت كردند و از بين اين ٢٥٪‏ كه معادل حدوداً ١٢ ميليون نفر مى باشد٤ ميليون نفر راى سفيد به صندوقها انداختند با يك محاسبه سرانگشتى و با احتساب ارا خانم مارين لوپن و كم كردن ان از هشت ميليون مى توان دريافت كه ماكرون با حدود ٦ميليون راى به مقام رياست جمهورى رسيده ، ولى خب دولت فرانسه براى اينكه گند كاردر نيايد فقط به ذكر امار ٦٧٪‏ بسنده كرد ولى اعلام نكردكه ٦٧٪‏ از چه عددى! پس معلوم مى شود كه مردم فرانسه هم دل خوشى از انتخابات ان كشور نداشتند و در واقع انتخابات را تحريم كرده بودند،به مقاله اى تحت عنوان ١٤٠ نفر در جريان انتخابات فرانسه دستگير شدند صداى امريكا رجوع كنيد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: