آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 اردیبهشت ماه 1396 = 27-04 2017

قرار مجرمیت روزنامه شاخه سبز صادر شد

خبرگزاری هرانا ـ دادستان عمومی و انقلاب مرکز قم گفت که پس از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده برای روزنامه «اهانت کننده به منطقه نیروگاه قم» قرار مجرمیت صادر شده و به دادگاه رفته است. در ۷ اسفندماه سال گذشته روزنامه استانی شاخه سبز مطلبی منتشر کرد که از آن برداشت «توهین آمیز» به مردم قم به ویژه منطقه نیروگاه شده بود و درپی آن مدیر مسئول این روزنامه بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از صدور قرار مجرمیت برای روزنامه شاخه سبز خبر داد و گفت: “پس از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده برای پرونده روزنامه اهانت کننده به منطقه نیروگاه قم قرار مجرمیت صادر شده و به دادگاه رفته است”.

شاخه سبز که یکی از روزنامه‌های قم است، در ۷ اسفندماه مطلبی تحت عنوان “فرزندم تنها به نیروگاه نرو” منتشر کرد که از آن برداشت «توهین آمیز» به مردم قم به ویژه منطقه نیروگاه شده بود.

در پی انتشار این مطلب، دادستان قم از تشکیل پرونده برای «اهانت کنندگان به اهالی منطقه نیروگاه» خبر داد. مهدی کاهه گفته بود: “البته مدیر مسئول این روزنامه در همان ساعات ابتدایی بازداشت از اقدام روزنامه متبوع خود ابراز ندامت و پشیمانی کرده اما انگیزه اصلی وی در حال بررسی است”.
شایان ذکر است، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در نشست علنی روز دوشنبه ۹ اسفندماه مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی از وزیر ارشاد خواست با فوریت جلسه هیات نظارت بر مطبوعات را تشکیل و برابر قانون مطبوعات به این موضوع رسیدگی کند.

همچنین در نشست نوبت عصر ۹ اسفند ماه مجلس، ۱۳۶ نماینده به وزیر ارشاد به دلیل مطالب منتشره در روزنامه قم تذکر دادند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: