آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 8 اردیبهشت ماه 1396 = 28-04 2017

مناظره انتخاباتی؛ به شرکت کنندگان هشدار دادند

امام جمعه تهران با اشاره به پخش زنده مناظره شش کاندیدا در بعد از ظهر امروز گفت: تضعیف نظام در مناظرات تلویزیونی حرام است.

به گزارش صداوسیما، آیت الله سید احمد خاتمی در نماز جمعه تهران افزود: کاندیداها در مناظره ها باید مصلحت نظام را در نظر بگیرند و اگر خروجی سخنانشان تضعیف نظام باشد؛ حرام است.

وی گفت: کاندیداها و هوادارانشان باید سخنانشان مستند و قابل اثبات باشد و در صحبت هایشان تخریب و تهمت وجود نداشته باشد و آمارهایی که نقل می کنند حتما باید درست و قابل اثبات باشد.

خطیب نماز جمعه تهران به فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: به آن دسته از صاحبان فضای مجازی که دارای دین هستند می گویم قیامتشان را خراب نکنند چرا که قرار نیست هر سخنی را شنیدند بلافاصله آن را نقل کنند یا روی سایت خود آن را نشر دهند.

امام جمعه موقت تهران گفت: به آن دسته از صاحبان فضای مجازی که دین ندارند می گویم لااقل آزاده باشید و هر حرف ، تهمت یا افترایی را بی پروا نقل نکنید بلکه انصاف داشته باشید و مردانه عمل کنید.



آرش - صبحی April 28, 2017 02:39 PM

باردیگرتکرارمیکنم درزمره بایکوت کنندگان انتخابات فرمایشی وگزینشی هستم انتصخاباتی که هیچ تناسب وشاخصه ای باانتخابات دمکراتیک، توام با معیارهای شناخته شده بین المللی ندارد بهمین دلیل هم سخنان سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران ومنادی پیام رهبرحکومت، همچنین حامی بدون چون چرای، پایداری وجمنا ومصباحی ها، وسرداران سپاه را بایدازبیخ وبن بی ربط وجهت داربرشمرد
چرا؟ به این دلیل که از روزنخست آغازتبلیغات کاندیداهای دست چین شده شورای نگهبان، دوتن از آنها که دارای پرونده هائی سیاه ودستانی خون آلود وکارنامه ای مملو از فساد دارند، (( رئیسی - قالیباف)) بدون توجه به هشدارهائی که امروزخاتمی بدانها اشاره داشت، شمشیر از نیام بیرون کشیده وهرگونه چرندیاتی را بنا به تعبیر خودشان آماری تحویل عوام الناس میدهند یک تخریب آشکار که روحانی یکی دیگر از محارم حک

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: