آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 اردیبهشت ماه 1396 = 15-05 2017

آزمایش موشکی کره شمالی؛ واکنش پوتین

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رئیس جمهور روسیه امروز آزمایش موشکی جدید کره شمالی را اقدامی خطرناک خواند که نتیجه عکس می دهد.

بنابراین گزارش، پوتین خواستار کنارگذاشتن اقدامات تحریک آمیز از سوی کره شمالی و قطع تهدیدات آمریکا شد و گفت: باید تلاش کرد به یک راه حل مسالمت آمیز دست یافت.

در همین حال تلویزیون کره شمالی روز دوشنبه فیلمی پخش کرد که آزمایش یک فروند موشک جدید را در حضور رهبر این کشور نمایش می‌دهد.

فیلم پخش‌شده رهبر کره شمالی را در حال خندیدن و شادمانی کردن از انجام این آزمایش نشان می‌دهد.

پیونگ‌یانگ ادعا کرده این موشک از برد کافی برای هدف قرار دادن خاک آمریکا با یک کلاهک هسته‌ای سنگین برخوردار است.

کشورهای غربی می گویند این آزمایش و شلیک های قبلی تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی است و تنش ها را در این منطقه در زمانی که تنش زدایی ضروری است، بیش از پیش تشدید می کند.

اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد کره شمالی باید این شلیک ها را متوقف و برنامه موشکی بالستیک خود را به صورت کامل و قابل تأیید و به شکلی غیرقابل بازگشت کنار گذارد.

دیپلمات های فرانسوی می گویند کره شمالی از مسائلی است که ممکن است رئیس جمهور جدید فرانسه در باره آنها با همتای آمریکايی خود همکاری نزدیک داشته باشد.

این در حالیست که روزنامه دولتی کره شمالی پس از آزمایش موشکی بالستیک جدید این کشور که بدون توجه به هشدارهای جامعه بین المللی صورت گرفت، بار دیگر بر موضع پیونگ یانگ در مورد تقویت توانمندی های دفاعی خود تاکید کرد.



مهرداد May 14, 2017 08:30 AM

یک ضرب المثل پارسی می گوید: بزی که جان به او رو می
کند (پشت می کند) می رود و نان چوپان را می خورد!
آنوقت است که بیچاره زیر خشم و کتک چوپان می افتد۰
در باره رژیم کره شمالی باید همین را گفت که عمرش تمام شده
وبا این کار های تحکریک کننده ای که هر چند گاه می کند
سرانجام زیر ضربات بسیار کوبنده ارتش بسیار توانای آمریکا
خواهد افتاد۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا May 15, 2017 01:24 PM

این جاهل های زمان شاه رو خاطرتون هست؟
همیشه علاوه بر رفقا چندا نوچه موردنی هم دور و برشون داشتن مثلا میرفتن کافه در گوش یکی از این پادوها میگفت پاشو به اصغر اقا "دشمن لوتی رقیب" دو تا بار کن وقتی نوچه چیزی میپروند خودش بلند میشد دو تا پسگردنی میزد به نوچش میگفت اصغر اقا خودتون ببخشینش بچست نمی فهمه حالا روسیه شده اون جاهله و کره شمالی اون نوچه ریز پیزه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: