آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 اردیبهشت ماه 1396 = 02-05 2017

انتخابات؛ هشدار یک سپاهی به نامزدها

رادیو فرانسه: سخنگوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تأکید کرد که نامزدهای ریاست جمهوری و همچنین رسانه‌ها نباید به مباحث مربوط به امنیت ملی وارد شوند. او مسائل امنیتی و دفاعی را حتی خارج از حوزۀ اختیارات رئیس جمهوری دانست. رئیس سازمان بسیج نیز گفت که وظیفۀ دولت‌ها عمل کردن به کلام رهبر است.

١٧ روز مانده به انتخابات در ایران، مسعود جزایری "سخنگوی ارشد نیروهای مسلح" خبر داد که از ستاد برگزاری انتخابات خواسته شده تا مراقب باشد که در خلال تبلیغات انتخاباتی، نامزدها و یا رسانه‌ها از ورود به عرصه‌های نظامی و دفاعی خودداری کنند.

مسعود جزایری، با اشاره به امور نظامی و امنیتی، گفت که باید از «دخالت غیرتخصصی در این عرصه که خارج از حدود اختیارات ریاست‌جمهوری است خودداری شود».



آرش آريايى May 3, 2017 07:27 AM

ايشون بوضوح فرمودند كه رييس جمهور در ايران يعنى عروسك خيمه شب بازى در دست #ضحاك

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی May 3, 2017 09:40 AM

حمله وهشدارآقای سردارجزایری دقیقا"بدان معناست که هیچ کاندیدائی حق ندارد بموضوعات مهمی چون ورود جمهوری اسلامی بسوریه ودخالتهای جمهوری اسلامی دریمن ولبنان وفلسطین و دخول نمایند، واینجوری که سردارجزایری شمشیرازروبسته اند، بدان معناست که کاندیداها بیخود میکنند ازسرداران وخامنه ای بپرسد به چه دلیل ما باید دراموردیگرکشورها دخالت کنیم وثروتهای ملی رادرمناطق ومنازعاتی بمصرف برسانیم که بطورمشخص
نه برخلاف منافع ومصالح ملی، که درتضاد وتعارض با منافع ملی ایران است حال بایدمنتظرماند ودید که کدام یک ازکاندیدها میتوانند باستناد موادقانون اساسی ومطالبات یک ملت هشتادمیلیونی که فریاد میزنند نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران درمقابل چنین سخنانی جانانه بایستند وبگویند وقتی ملت ایران سفره اش خالیست، وفقروفحشا و بیدادمیکند، بما چه که ثروت کشوردرسوری خرج شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


bahhab May 3, 2017 11:17 AM

بازم برید رای بدید وقتی ریس جمهور مترسکی بیش نیست تحریم انتخابات وظیفه هر میهن پرستیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: