آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 اردیبهشت ماه 1396 = 15-05 2017

تحلیل خبرگزاری آمریکايی از انصراف قالیباف

یک خبرگزاری آمریکایی در گزارشی نوشت که کناره گیری قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری در ایران، کار را برای روحانی دشوار می‌کند و انتخاب مجدد روحانی امر بدیهی نخواهد بود.

به گزارش تسنیم، خبرگزاری بلومبرگ نوشت: "محمد باقر قالیباف" در حمایت از "ابراهیم رئیسی" کنار کشید، اقدامی که نظرسنجی ها نشان میدهند رقابت های انتخابات ریاست جمهوری را میان وی و "حسن روحانی" رئیس جمهور کنونی منحصر می کند.

قالیباف که هم اکنون شهردار تهران است و در انتخابات سال 2013 در برابر روحانی نتوانست به پیروزی برسد طی بیانیه ای از کابینه روحانی با عنوان کابینه "ناتوان و ناکارآمد" یاد کرده است.

بلومبرگ در ادامه این گزارش نوشت: در صورتی که طرفداران قالیباف و رئیسی با یکدیگر متحد شوند می توانند انتخابات را به نفع خود به پایان برسانند این در حالی است که چند هفته پیش نظرسنجی ها از پیروزی روحانی خبر می دادند.



آرش - صبحی May 16, 2017 09:04 AM

بسیارشنیده میشود که رهبرمعظم انقلاب بهمراه سرداران سپاه ونیروهای بسیج و دیگرجیره خواران رژیم اسلامی تصمیم دارند تا بهرطریق ممکن حاج ابراهیم رئیسی راازصندوقهای رای با پنس وموچین وحقه بازی بیرون بیاورند وآنرا به ملت دراسارت قرارگرفته ایران حقنه کنند بدیهیست که آمدن یا آوردن رئیسی مطلوب راست گرایان وتندوروها وسرداران سپاه درایران، وحضرت ولادیمیرپوتین نیزمیباشد اینکه درصورت بروزچنین رخدادی، چه اتفاقاتی درجامعه ایران بوقوع بپیوندد، گرچه قابل پیش بینی، امامهارکردن آن برای رژیم اسلامی کار ساده ای نخواهد بود وبا سیلی زدن وسیلی خوردن کارمقام معظم رهبری سامان یافتنی نخواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: