آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 31 مرداد ماه 1396 = 22-08 2017

گشت مخصوص شلوار پاره و مانتوی بدون دکمه!

گشت پوشاک برای لباس‌های بی دکمه!....«شلوار پاره و مانتوی بدون دکمه در شأن پوشاک ایرانی نیست؛ لازم باشد نیروی انتظامی وارد می‌شود.» این خلاصه‌ای است از یک آیین‌نامه تازه که به بازار پوشاک ابلاغ شده است.

به گزارش شهروند، ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه پوشاک با اعلام این خبر، گفته است؛ مدهایی مانند شلوار پاره و مانتوی بدون دکمه در کشور ما جایی ندارند؛ ما کاری به کشورهای خارجی نداریم و مدهای موجود باید در شأن یک مسلمان و ایرانی باشند!

حمید قبادی‌دانا، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور می‌گوید: این آیین‌نامه با احترام به موضوع تکثر و خلاقیت تدوین‌ شده و قرار نیست تنوع را در بازار پوشاک کاهش دهد. به گفته او، این آیین‌نامه از ابتدای‌ سال‌جاری در دست اجرا قرار گرفته است.

تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اما اصلا از شنیدن این خبر خوشحال به نظر نمی‌رسند. عابد یکی از تولیدکننده‌هایی است که می‌گوید: آنقدر در راه تولید و عرضه پوشاک زنانه سنگ‌اندازی کردند که ما عطایش را به لقایش بخشیدیم و حالا فقط لباس مردانه تولید می‌کنیم. او ادامه می‌دهد: امثال من همیشه سر دوراهی قرار دارند. پوشاک «غیر متعارف» نیاوریم، فروش واحد صنفی‌ تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند، بیاوریم در یک حرکت ضربتی مغازه پلمپ می‌شود.



shahab August 22, 2017 12:38 PM

درود
تحریمها فشار زیادی دارد و حکومت ترسیده به ضیف ترین قشره جامعه از نظره جسمی (خانومها ) حمله میکند و اگر واکنشی نباشد بعد نوبت به آقایان هم خواهد رسید البته آخوند را باید به روش خودش تنبیه کرد فقط حذف !

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى August 22, 2017 06:42 PM

قابل توجه كسانى كه بخاطر آزادى گول روحانى رو ﺨﻮﺭﺩﻧﺪ و به او راى دادند ، حالا چه فرقى بين اين روباه مكار و جنايتكارى مانند رئيسى است؟؟؟! ! آزادى واقعى زمانى نصيب ملت ايران خواهد شد كه اين رژيم جنايتكار فقط و فقط با قهر و مبارزه ملى ريشه اش براى هميشه خشكانده شود ، آنزمان كى فرا خواهد رسيد؟؟؟! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان August 22, 2017 07:43 PM

بنظر من بهترین راه مبارزه با این رژیم در حال سقوط ادامه همان روشی هست که خانمها و دختران شجاع ایران طی ۳۸ سال در پیش گرفته اند! واین بدان معنیست که همه مردم با تبعیت از روش زنان با شهامت ایرانی کاری را انجام دهند که برخلاف خواسته های حکومت در ارتباط با نوع پوشش باشد! برای مثال خود من باوجود آنکه جوان نیستم بخاطر هم سویی با جوانانی که شلوار پاره میپوشند و اینگونه قوانین حکومت داعشی در ایران را نقض کرده اند از همین فردا قصد دارم با شلوار پاره به خیابان بروم و به نظر من این بهترین راه حل برای حمایت از دختران و پسرانی خواهد بود که با این رژیم نوکر زاده همه ساله بر سر موضوع پوشش در ستیز هستند! 7

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش آریایی August 22, 2017 09:04 PM

خلایق هر چه لایق
جمهوری اسلامی آری یا نه؟
میانه رو آری یا نه؟
اصلاح طلب آری یا نه؟
سبزاللهی آری یا نه؟
بنفش اللهی آری یا نه؟
اگر آری پس خموش باش و گر نه برخیز
من هنوز به دنبال دیکتاتوری به نام رضاه شاه بزرگ میگردم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: