آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 اردیبهشت ماه 1396 = 07-05 2017

کره شمالی یک آمریکایی دیگر را بازداشت کرد

در کمتر از 10 روز کره شمالی اعلام کرد که یک شهروند آمریکایی دیگر را به جرم فعالیت های خصمانه علیه دولت پیونگ یانگ در این کشور بازداشت کرده است.

به گزارش ایرنا، این خبر که ساعتی پیش مخابره شده است نشان می دهد که کره شمالی این فرد را ظاهرا دیروز شنبه دستگیر و روانه بازداشتگاه کرده است.

خبرگزاری کره شمالی امروز یکشنبه گزارش کرد که فردی به نام «کیم هاک سونگ» را که در دانشگاه علوم و فنون پیونگ یانگ کار می کرده دستگیر کرده است.

چنانچه این خبر صحت داشته باشد این چهارمین شهروند آمریکایی است که با بالا گرفتن تنش ها میان دو کشور از سوی کره شمالی بازداشت می شود.

خبرگزاری کره شمالی در گزارش خود آورده که تحقیقاتی در باره این فرد صورت گرفته است که نشان می دهد علیه پیونگ یانگ فعالیت های خصمانه صورت داده است.

«کیم سانگ دوک» دیگر شهروند آمریکایی که چند روز پیش دستگیر شد در همین دانشگاه کار می کرد و زمانی که در فرودگاه پیونگ یانگ بود ماموران او را بازداشت کردند و ظاهرا این دو نفر با یکدیگر همکار بوده اند.

دانشگاه علوم و فنون کره شمالی را گروهی از مسیحیان در سال ۲۰۱۰ میلادی راه اندازی کردند و فرزندان نخبگان در آن تحصیل می کنند.

تلاش برخی از رسانه های گروهی و خبرنگاران برای ارتباط با دانشگاه علوم و فنون کره شمالی در باره این موضوع به نتیجه نرسیده است.

«اوتو وارمبایر» ۲۲ ساله و دانشجو و همچنین «کیم دوک چولم ۶۲ ساله مبلغ آمریکایی دو شهروند دیگر این کشور هستند که پیشتر توسط کره شمالی بازداشت شده اند.

این دانشجو از سال قبل به دلیل فعالیت های تبلیغی علیه کره شمالی و مبلغ آمریکایی به دلیل اقداماتی در راستای براندازی حکومت به ترتیب به ۱۵ و ۱۰ سال زندان و اردوگاه کار اجباری محکوم شده اند.



mehran May 8, 2017 10:05 AM

حالا چیزی نشده امریکا قول داده تحریم های بیشتر ینجام بده و کنگره و سنا و کاخ سفید در حال بررسی ویژه و جلسه و مذاکره برای ادامه گفتگو و رسیدگی به این اقدام میباشد و چنیدن نفر از مسولین کره شمالی و چند شرکت در لیست تحریمها قرار خواهند گرفت و اگر کره شمالی باز دست به گروگانگیری و ازمایش موشک زد قطعا از طرف امریکا تهدید خواهد شدا و با هشدار امریکا و بررسی ویژه و جلسه ویژه شورای امنیت و گفتگو میان کنگره و سنا و کاخ سفید روبرو خواهد شدو همچنین با احساس نگرانی امریکا مواجه خواهد شد و اگر دوباره این اقدامها تکرار شود امریکا به مانند سابق هشدار خواهد داد و نگران خواهد شد و چند شرکت و چند نفر را تحریم خواهد کرد و چند جاسه اضطراری ویژه در کاخ سفید و شورای امنیت و کنگره و سنا برگذار خواهد کرد و این نگرانیها همچنان ادامه خواهد داشت ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: