آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 29 اردیبهشت ماه 1396 = 19-05 2017

سی ان ان: انتخابات دغلکارانه ملاها + فیلم

فیلم زیر: رئیس جمهوری در ایران کیست و چه اختیاراتی دارد ؟

خبرنگار سی ان ان امروز در گزارشی از تهران گفت:‌ اگر شما با منتقدان رژیم حاکم صحبت کنید به شما خواهند گفت که این تماماً یک انتخابات دغلکارانه و تقلبی است، یک نظام و سیستم تقلبی است زیرا همه کاندیداها باید توسط شورای نگهبان تأیید شوند، همه کاندیداها از درون نظام هستند. بنابراین، خواه روحانی یک ذره اصلاح‌طلب تر باشد یا نه، همه آنها در داخل همان نظام هستند و همه آنها از یک فرقه ساخته شده‌اند که آن هم فرقه جمهوری اسلامی است.

وی افزود: من زیاد شنیده‌ام و سعی کرده‌ام با کسانی صحبت کنم که هنوز صحبت از تغییر رژیم می‌کنند یا صحبت از فشار آوردن و یافتن راههایی برای افشای این رژیم در مورد مشکلات واقعی که در داخل جامعه وجود دارد می‌کنند. سرکوب خبرنگاران، نویسندگان و وبلاگ نویسان ادامه دارد. مردم تنها به‌خاطر یک کار در فیس‌بوک به زندان می‌افتند.

خبرنگار سی ان ان گفت:‌ در حالیکه ایران یک کشور عربی نیست، اما به‌ طور واقعی پیشگام بهار عربی بود. در سال 2009 وقتی آن جوانان در ایران بعد از جریان انتخابات به خیابانها آمدند، داشتند به جهان می‌گفتند ما بر دولت خود چیره شده‌ایم، بر این نظام سبقت گرفته‌ایم و خواهان یک چیز متفاوتی هستیم.

وی افزود: متأسفانه از آنها در آن زمان حمایتی به‌عمل نیآمد و به تغییری که می‌خواستند، دست نیافتند اما این بدان معنی نیست که این گرایش، در نهان این جمعیت 75 میلیونی، دیگر وجود ندارد.

این خبرنگار در پایان گفت: به نظر می‌رسد حتی با روحانی، اوضاع به همان منوال خواهد بود زیرا او فقط دکور رژیم حاکم بود و طبعا رهبر حکومت نقش خیلی مهمتری دارد.

فیلم زیر: رئیس جمهوری در ایران کیست و چه اختیاراتی دارد ؟




www.youtube.com/watch?v=bSxo7VhhdOo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Dariush May 19, 2017 03:54 PM

آخوند ها بشتابید و چند تخته فرش به خانم امانپور برسانید تا ایشان این انتخابات را به یکی از سالمترین انتخابات تبدیل کند؛ هنوز هم فرصت هست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی May 19, 2017 05:14 PM

بخش زیادی ازتبایغات حضورمردم درحوزه های انتخاباتی که ازطریق صدا وسیمای جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته میشود مونتاژی ومربوط به گذشته است این گفته براساس مشاهدات عینی کنشگران سیاسی ازحوزه های انتخاباتی درکلان شهرتهران، که نگارنده نیزیکی ازآنهامیباشد براساس تجربیات گذشته ازچند حوزه مطرح درجنوب تهران بویژه مسجد لرزاده ودرمیدان ۷ تیرمسجد الجواد، ودرسهرودی شمالی مسجدامام حسن که بعد ازحسینیه ارشاد از مهمترین مراکزاخذ رای حساب میشوند، درفواصل مختلف بازدید بعمل آمد، به روشنی میتوان اذعان نمودکه جمعیت چندان چشمگیری دراین مراکزبعنوان ویترینهای تبلیغاتی نظام اسلامی درانتخابات میباشند بچشم نمیخورد درحسینیه ارشادهم مثل همیشه کارگردانان اطلاعاتی، انتخاباتی باایجاد صفهای طویل ساختگی زمینه یک نوع نمایش جمعیت راایجاد کرده بودند تا خبرنگاران خارجی را بفریبند

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid May 19, 2017 05:47 PM

در واقع رییس جمهور رژیم آخوندی یک خیار چمبر است یا به قول خاتمی تدارکاتچی و عمله رهبر که مثل کاغذ کلینکس بعد از ۴ سال میاندازاندش توی سطل زباله توالت

گزارش یا اعتراض به این نظر


قربانعلی May 19, 2017 08:54 PM

گورپدر ملاها و رژیم اما مگر در انتخابات امریکا چه تحفه ای انتخاب شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


amin May 19, 2017 09:34 PM

گفتم که شرکت در انتخابات رای مثبت به جمهوری اسلامی اعدامی است راس جمهور کاره ای نیست یک خیار چمبال یک مترسک است مردم رای به هیچکس ندهید

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان May 19, 2017 11:43 PM

سی ان ان یکی از نزدیک ترین خبرگزارهایست که بطور آشکارا چه امروز و در دوره های قبل این نمایش مسخره را توسط خبرنگاران خود پر شور خواندند زیرا آنها با هماهنگی حکومت در دومسجد معروف که مرکز حضور مزدوران حکومتی بود استقرار یافته بودنند همچنین خبرنگاران بی بی سی هم بطور جانبدارانه از سلامت این انتصابات یاد کرده اند! در حالی که در اکثر شعبات بخصوص در شهر های تهران، کرج، اصفهان، رشت، قم، اراک، اهواز، گرگان، زاهدان، مشهد، کرمان، سنندج، بوشهر، آبادان، قزوین، ملایر، خرم آباد، بروجرد، گلپایگان که ما باخبریم همگی خالی از رای دهندگان بوده! بنظر میرسد که بسیاری از کسانی که در دوره قبل به روحانی دل خوش بوده اند اینبار با یاس و ناامیدی در این نمایش شرکت نداشته اند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: