آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 17 مهر ماه 1396 = 09-10 2017

واکنش تند لاریجانی به کنایه‌ های روحانی

بنا به گزارشها، رئیس قوه قضاییه امروز در جلسه مسئولان عالی قضایی هم پاسخ کنایه های روحانی را داد و هم از سخنان جهانگیری در توضیح بازداشت برادرش، انتقاد کرد.

آخوند لاریجانی در واکنش به سخنان دیروز روحانی که گفته بود: قوه قضاییه از سر بیکاری افراد را احضار می کند، گفت: از برخی توهین ها به دستگاه قضایی از سوی بعضی از مسئولان متاسفم. قوه قضاییه از سر بیکاری افراد را احضار نمی کند. ما هم کار داریم و هم محکم در مسیر قانونی خود ایستاده ایم. اگر بیکاری وجود دارد این شما هستید که چهار سال کشور را رها کردید و دور برجام سینه زدید گویی کشور کار و مشکل دیگری ندارد.

رئیس قوه قضاییه در واکنش به اظهارات جهانگیری، معاون روحانی نیز که در مورد بازداشت برادرش گفته بود: مساله قابل پیش بینی بود و باید صبر کرد، امیدوارم سوءاستفاده سیاسی نباشد، گفت: در مورد پرونده ای که حسب محتویات و نظر قاضی مربوطه ابعاد اقتصادی و مالی دارد و نیاز به اقدامات قضایی دارد، جار و جنجال به راه می اندازند برای اینکه اذهان مردم را از اختلاس و فساد دور کنند و به سمت مسائل سیاسی ببرند و متاسفانه در این مسیر از هیچ هجمه و تهمتی هم به دستگاه قضایی ابا ندارند تا در مقابل رسیدگی ها سنگ اندازی کنند.

آخوند لاریجانی افزود: این قبیل اقدامات نظیر اتهام زنی، توهین و سنگ اندازی علیه قوه قضاییه جرم محسوب می شود و به مرتکبان هشدار می دهیم که تسامح قوه قضاییه برای حفظ فضای آرام جامعه، حدی دارد و اگر اظهارات و اقدامات بی مبنا علیه قوه قضاییه ادامه یابد ناچاریم طبق قانون با این مرتکبان نیز برخورد کنیم.

وی گفت: قوه قضاییه در گذشته نیز نشان داده اعتنایی به این اقدامات نمی کند زیرا اگر قرار بود با این حرف ها عقب نشینی کند، دیگر امکان انجام کار قضایی و اجرای عدالت وجود نداشت.



شاهد ماجرا October 10, 2017 06:40 AM

در جمهوری اسلامی هر کسی در هر بخشی کار میکند کمتر از خدا نیست و به هیچکس جوابگون نیست تا اینکه با دعواهای مافیایی خانوادگی بین خانواده های جمهوری اسلامی و تصویه حسابهای فی مابین کسی را برکنار کنند و یا اگر به صورت صلح آمیز نرفت او را دستگیر و برای اختلاسهای قانونی اش او را به زندان بیاندازند ولی اینکه رئیس قوه قضائیه رئیس جمهوری را به زندان تهدید کند چیز تازه ای است که احتمالا در روی میز گردی با شرکت روحانی و جهانگیری و لاریجانی ها و در دفتر کار خامنه ای در حالی و وحید حقانیان گوش هردو طرف دعوا را فشار میدهد حل و فصل خواهد شد و مسئله احتمالا با روبوسی و تقسیم اموال اختلاس شده پایان می یابد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ماری October 10, 2017 09:15 AM

تصور نمی کنم در این کره زمین کشوری به آشفتگی ایران وجود داشته باشد که مقامات بلند مرتبه آن اینهمه بیکدیگر دری وری و لاطائلات و ناسزا نثار هم می کنند آنهم با وجود رهبری فرزانه که رهبری جهان مسلمین را دارد بینوا این مسلمین جهان که چنین رهبرنا توانی دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: