آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 24 اردیبهشت ماه 1396 = 14-05 2017

حمله وحشیانه به معترضان در میتینگ قالیباف

سفر انتخاباتی و تبلیغاتی قالیباف به شیراز و سخنرانی وی در مسجد دانشگاه شیراز که یکشنبه انجام شد با حاشیه هایی از جمله کتک زدن معترضان همراه بود.

* این مراسم سخنرانی طبق اعلام قبلی باید ساعت 16 و 30 دقیقه انجام می شد اما با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد.

*پس از حضور قالیباف در مسجد یک جوان خطاب به قالیباف گفت: شما که نمی توانید وقت شناس باشید و با 30 دقیقه تاخیر در جلسه حاضر می شوید چگونه می خواهید کشور را اداره کنید که هواداران قالیباف به سمت جوان یورش بردند و پس از کتک کاری او را از مسجد بیرون کردند.

* در محوطه بیرونی مسجد نیز جوانی که وعده ها و شعارهای قالیباف و برخی سخنان وی را نقد می کرد با اعتراض شدید و پرخاشگرانه هواداران قالیباف مواجه شد.

* شمار قابل توجهی از هواداران قالیباف با خودروهایی با پلاک هایی متعلق به اطراف شیراز در مراسم شرکت کرده بودند که به نظر می رسید به شکل سازمان یافته از اطراف این کلانشهر برای شرکت در مراسم دعوت شده بودند.



آرش - صبحی May 15, 2017 08:46 AM

وقتی حسن عباسی بعنوان تئوریسین ونظریه پرداز سپاه پاسداران ومطلقا" تحت حمایت علی خامنه ای با صراحت، از پشت تریبون، ودرحضورمردم فریاد میزند که بعد ازآمدن رئیسی وقالیباف حتما" موسوی وکروبی وخاتمی که ازخادمان انقلاب منحوس بوده اند اعدام خواهند شد، ودرجای دیگری میگوید با هاشمی برخوردی خونین داریم که بفاصله ای کوتاه خبر مرگ وکشته شدن هاشمی اعلام میشود، وبازهم درآستانه انتخابات دروغین عربده میکشد وروحانی را تهدید بمرگ میکند، در چنین فضائی چه جای انتظاراست که عقلانیت وخردمندی در وجود ولایت فقیه وعمله های او وجود داشته باشد؟؟ جمهوری اسلامی هرچه به انتهای خط ونقطه صفر نزدیک میشود سبعیت و درندگی وتوحشش بیشتر از پیش میشود این نظام برآمده از تحجر وفقرفرهنگی وخباثت وغارت ومصادره وکشتارهیچ افق روشنی در ایران ندارد ومردم برای مگش ثانیه شماری میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: