آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 اردیبهشت ماه 1396 = 15-05 2017

مشتریان یک موسسه مالی مدیرغارتگر را کشتند

دادستان عمومی و انقلاب کرج از به قتل رسیدن یکی از روسای شعب موسسه مالی و اعتباری آرمان در کرج خبر داد.

به گزارش تسنیم، شاکرمی اظهار داشت: رئیس یکی از شعبات موسسه مالی و اعتباری آرمان در کرج در منزل مسکونی خود به دست ضاربان ناشناس به قتل رسید.

وی افزود: این حادثه دو شب قبل در کرج به وقوع پیوسته و ضارب یا ضاربان با ورود به منزل وی و بستن دست وپای وی اقدام به قتل این فرد کرده‌اند.

شاکرمی با بیان اینکه تحقیقات در مورد این قتل در حال انجام است، تصریح کرد: احتمال اینکه مشتریان این موسسه مالی در این حادثه دست به قتل زده باشند وجود دارد.

معترضان بدرتوس شیشه‌های آرمان را شکستند

اعتراض به وضعيت مبهم ادغام موسسات وابسته به «آرمان ايرانيان» و پرداخت نشدن سپرده و سود سپرده هاي سپرده‌گذاران موسسه بدر توس باز هم باعث برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز جمعی از آنان در مشهد شد.

یکی از سپرده گذاران مدعی شد: موسسه بدرتوس از بهمن ماه سال قبل برای پرداخت ها دچار مشکل شده و تا کنون هیچ جوابی به سپرده گذاران نداده و افراد مختلفی را به عنوا ن سرمایه گذار معرفی کرده است و تا مدتی وقت کشی کردند که ‌بدون نتیجه گیری قابل قبولی بود.

عکس: وحید بیاتوی افزود: سرمایه گذار جدید هم که گویا به طور نمادین در این جا مستقر شده است باز هم حتی یک ریال به مردم پرداخت نکرده و کاملا مسجل شده است که این ها وقت کشی می کنند.

سپرده گذار دیگری نیز گفت: بر روی تابلوی سر در موسسه و دفترچه های سپرده ها نوشته شده است تحت نظارت بانک مرکزی اما متاسفانه بانک مرکزی از زمان راه اندازی این موسسه توجهی به فعالیت آن نداشته و حالا هم هیچ نهاد و مسئولی پاسخ گوی ما نیست.

شایان ذکر است برخی از سپرده گذاران تعدادی از شیشه های در موسسه را شکستند و خیابان منتهی به میدان فردوسی را بستند. نیروی انتظامی هم برای متفرق کردن مردم چهار نفر را بازداشت کرد.




homa May 15, 2017 09:18 AM

مردم خسته شدن و دادرسی هم به فریادشان نیست رئیس قوه قضائیه اش تا شهردارش و رهبرش واقازاده هاشون دزد و اوباشانشان مردم را میزنند و کارتن خوابها راچادرهاشون رااتش میزنن چه کنند مردم ?

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab May 15, 2017 11:29 AM

درود
زمانی که در حکومت قوانین همه به نفع دزدان و قاتلان است مردم یا باید ستم را تحمل کنند یا خودشان دزد را به سزایاش برسانند آقای خامنه ای دائمان از امنیت میگوید اما امنیت برای چه کسانی دزدان آدمکشها و قاریان قرآن !

گزارش یا اعتراض به این نظر


سهراب May 15, 2017 06:42 PM

اين نوع اعمال كه از مردم بجان امده در جوامع بى قانون سر مى زند از ان دست اعمالى هستند كه در جامعه ما بايد بطور روز مره سر بزند چون خود نوعى مبارزه است، و بايد همه گير شود بايد مردم اين مفتخوران و دزدان سر گردنه را بدرك واصل كنند صبر وتحمل هم اندازه اى دارد و وقتى بسر امد مردم خود به مجريان عدالتى كه از ان بى بهره بودند تبديل مى شوند من ، شخصا اميدوارم كه ملت بجان امده ايران با اجراى عدالت بدست خودشان اين حراميان را بسزاى اعمال كثيفشان برسانند راه ديگر به اتش كشيدن اموال اين افراد است ، اموالى مانند اتومبيلهاى اخرين مدل و گرانقيمتشان و خانه هاشان و هر چيزى كه متعلق به انان هست، افرين بر قهرمانانى كه اين ملعون را بدرك واصل كردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak May 16, 2017 02:28 AM

اگر تا دیروز مردم به دلایلی بی تفاوت بودند میتوان فرض را به ان دانست که نمیدانستند ولی امروز که داخلی و خارجی میدانند که بهترین افراد منتخب شورای به اصتلاح نگهبان همگی اذعان کردند که بله ما دزدیم بله از ملت کشتیم و یا وزیر قوه قضائیه اش با وجود دست داشتن در قتل عام بیش از ۴۰۰۰ نفر از فرزندان ما با کمال بی شرمی این را جزه افتخاراتش میداند حال دیگر دست روی دست گذاشتن خیانتیست که بخشودنی نیست هرچند که بگویم برنامه منظمی وجود ندارد که جای امیدواری باشد از مردم یوگسلاوی باید کپی کنیم آنها هم در حرکت نخست نه رهبری بود نه امیدی ولی یک چیز بود قدرت تشخیص و توان بودن با هم ،چه در روز چه شب بدون اینکه سنگر را خالی کنند حتی در سرمای زیر ۲۵ - یکی از دلایل بزرگ پیروزی آنان نبود خائنین به ملت و مملکت که ما

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: