آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 اردیبهشت ماه 1396 = 15-05 2017

شکایت از وقاحت يكی از زنان دلواپس

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: پیگیری قضایی و شکایت از اظهارات و ادعاهای سراسر کذب و خلاف واقع فاطمه آلیا را از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری به جریان انداخته‌ایم و پیگیری‌های لازم را تا مختومه شدن این پرونده انجام می‌دهیم.

در پی ادعای هفته گذشته فاطمه آلیا در زمینه مفاد برنامه کاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با دفتر صندوق جمعیت ملل متحد در تهران و ارائه لیستی از سوی این معاونت از زنان مطلقه ۲۰ تا ۲۵ سال به سازمان ملل به منظور اعزام به آنتالیا، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: پیگیری قضایی و شکایت از اظهارات و ادعاهای سراسر کذب و خلاف واقع فاطمه آلیا را از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری به جریان انداخته‌ایم و پیگیری‌های لازم را تا مختومه شدن این پرونده انجام می‌دهیم.

شهیندخت مولاوردی افزود: ما به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم و آلیا باید مستندات لازم را برای اثبات ادعای کذب خود به دادگاه ارائه دهد. او با اظهارات خود توهین آشکاری به زنان مطلقه و سرپرست خانوار کرده است که عزت‌مندانه بار سنگین زندگی را بر دوش می‌کشند و از سوی دیگر کرامت زنان ایرانی را زیر سوال برده است. وی در ادامه گفت:اینکه یک زن چنین نگاه و تفکری نسبت به هم‌نوعان خود دارد آن هم کسی که نماینده تفکری است که ادعاهایشان در مورد حمایت از زنان سرپرست خانوار گوش فلک را کر کرده است، جای تاسف بسیار دارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: