آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 21 دی ماه 1396 = 11-01 2018

بازگشت پرونده قاچاق مواد حزب الله بروی میز

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت دادگستری آمریکا روز پنج‌شنبه از ایجاد ستادی جدید در وزارت خزانه‌داری این کشور برای اثبات ارتباط حزب‌الله لبنان و کارتل های مواد مخدر خبر داد.

در این ستاد، کارشناسان پول‌شویی، قاچاق مواد مخدر، تروریسم و جرایم سازمان‌یافته با هدف کشف و هدف قرار دادن شبکه مرتبط با حزب‌الله که گفته می‌شود از آفریقا تا آمریکایی لاتین گسترده شده، گرد هم آمده‌اند.

دادستان کل آمریکا به مناسبت تشکیل این ستاد به خبرنگاران گفت: وزارت دادگستری در مسیر از بین بردن تهدیدات تروریستی پیش روی شهروندان و قطع جریان مخرب ورود مواد مخدر، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود.

دادستان کل آمریکا گفته اعضای این ستاد جدید، بر قطع جریان مالی گروه‌های تروریستی خارجی متمرکز خواهند شد.


بررسی رابطه اوباما/حزب الله

وزیر دادگستری آمریکا کمیسیونی را مامور بررسی اتهام‌هایی کرده که در ارتباط با حزب‌الله لبنان متوجه اوباما می‌شود. دولت اوباما به توقف تحقیق درباره فعالیت بین‌المللی حزب‌الله به خاطر توافق هسته‌ای با رژیم ایران متهم شده است.

به گزارش دویچه وله، خبرگزاری فرانسه روز شنبه گزارش داده که وزیر دادگستری ایالات متحده آمریکا، جف سشنز خواستار بررسی خبرهایی شده که پیرامون توقف پروژه تحقیق درباره فعالیت‌های مجرمانه حزب‌الله لبنان در حوزه قاچاق مواد مخدر، قاچاق اسلحه، پول‌شویی و قاچاق انسان منتشر شده‌اند.

چند روز پیش نشریه "پولیتیکو" گزارش داد دولت باراک اوباما برای پیشبرد مذاکرات هسته‌ای با جمهوری اسلامی پروژه "کاساندرا" متوقف یا از مسیر اصلی منحرف کرده است. این پروژه به تحقیق درباره فعالیت‌های بین‌المللی اسلام‌گرایان افراطی حزب‌الله، گروه شیعی مورد حمایت رژیم ایران در لبنان اختصاص داشت.


حزب‌الله و قاچاقچیان بین‌المللی

حزب‌الله لبنان تا حدود یک دهه پیش تنها به عنوان بازوی نظامی حکومت ایران برای دخالت در کشورهایی نظیر سوریه، عراق و یمن شناخته می‌شد. در سال ۲۰۰۸ ماموران آمریکایی به شواهدی دست یافتند که نشان می‌داد حزب‌الله فراتر از منطقه خاورمیانه، در اقدامات مجرمانه بین‌المللی نیز دست دارد و با باندهای بین‌المللی قاچاق و مافیا همکاری می‌کند.

وزیر دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده کمیسیونی مامور بررسی ادعاهای مطرح شده در ارتباط با سیاست‌های دولت اوباما شده تا مشخص کند برنامه‌های پیش‌بینی شده در پروژه کاساندرا تا چه حد به درستی پیگیری شده‌اند.

جف سشنز، ابراز امیدواری کرده که دولت قبلی آمریکا مانعی در مسیر تحقیقات پروژه کاساندرا ایجاد نکرده باشد. او افزوده که این مسئله برای "حفاظت از شهروندان آمریکا" از اهمیت خاصی برخوردار است.



Dariush December 18, 2017 12:43 PM

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد؛ از آقای حاج حسین سپاسگزاریم که آمریکایی‌ها را بیدار و آقای ترامپ را تبدیل به پرزیدنت ترامپ کرد؛ امریکای امروز حتا با یک سال پیش قابل مقایسه نیست، پرزیدنت ترامپ را خیلی‌‌ها جورج واشنگتن دوم مینامند و همانطور که اجداد ما می‌گفتند، نور بر تاریکی پیروز است

گزارش یا اعتراض به این نظر


ايرانى December 23, 2017 03:53 PM

در صورت اثبات اين اتهام چه تصميمى درباره اوباماى مسلمان گرفته خواهد شد؟ پرزيدنت ترامپ هميشه اوباما را متهم مى كرد كه امريكايى نيست و شايد با اثبات اتهامات وارده اين موضوع هم بنوعى اثبات شود و اوباما خيانتكار و بيوطن شناخته شود، چون خون سربازان و شهروندان امريكايى سالهاست كه بر روى دستان منحوس حزب ال ل ه خشكيده شده است و اوباماى نادان و متكبر ان را ناديده گرفت كارى كه از يك امريكايى اصيل و وطنپرست بهيچ عنوان سر نمى زند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی December 23, 2017 06:18 PM

از این آقای باراک حسین اوباما هیچ چیزی بعید نمی نماید او برای اینکه بزعم خودش نام نیکی در تاریخ آمریکا برجای بگذارد، بر بسیاری از جنایات حکومت اسلامی واعمال غیر اخلاقی یک حکومت چشم بست تا در روند به نتیجه رساندن مذاکرات هسته ای بهر قمیت نامی وآوازه ای از خود بر جای بگذارد امیدواریم آقای ترامپ ورسانه های غیر وابسته به حزب دمکرات آمریکا روی این قضیه بایستند تا شاید موجبات رسوائی اوباما را فراهم نمایند چراکه این انسان عاری از شرافت چشم بر همه جنایات ۸۸ بست وبا لاسیدنهای سیاسی با خامنه ای اجازه داد که عمله های استبداد بصورت علنی جوانان حق طلب این سرزمین را در خیابانهای تهران و مورد شلیک مستقیم قرار بدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو January 11, 2018 05:29 PM

تازمانیکه برای کارتل های نفتی کشورهای غربی مکیدن نفت و پرداخت دلار و یورو به دیکتاتورهای جنایت گر امری عادی تلقی شود چاق و چله شدن حزب الله ادامه خواهد داشت - تنها راه اساسی آنست که بجای پرداخت پول که مسبب اصلی در چاق و چله کردن مارمولک های به در ودیوار مسجدها چسبیده به تمساح های حزب اللهی جنایت گر است باید در قبال تحویل نفت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و آنهم با نظارت کامل سازمان ملل انجام پذیرباشد - در این سی و چند ساله بدرستی نشان داد که حکومت دیکتوری اسلامی آخوندی تنها با دریافت ارزهای خارجی ازصدور منابع ایران می تواند ادامه حیات دهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: