آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 30 اردیبهشت ماه 1396 = 20-05 2017

خروجی جعبه شُعبده، کارگزار نظام و دشمن مردم!

زینت میرهاشمی

سرانجام خیمه شب بازی موسوم به انتخابات در ساعت 8 روز آدینه 29 اردیبهشت آغاز و پس از چند بار تمدید در ساعت 24 همین روز پایان یافت. علیرغم التماسهای خامنه ای و به صحنه آوردن هنرمندان، ورزشکاران و .... جبهه گسترده تحریم در هماوردی با نظام ولایت فقیه قوی تر از پیش بر ادامه وضع موجود خط بطلان کشید.

رسانه های حکومتی، قبل از اعلام نتیجه شعبده بازی دَم از «حماسه» زدند تا آبروی ولی فقیه را در درون نظام حفظ کنند. نمایش باید به گونه ای پایان پذیرد که نظام پوسیده ولایت فقیه پیروز صحنه باشد. بر همین منظر، شرکت در انتخابات از دیدگاه صحنه گردانان شعبده بازی، نه انتخاب این یا آن فرد، بلکه در گام اول بازار گرمی به ویژه در برابر کشورهای غربی و جوامع بین المللی است. رژیم می خواهد از این بازار گرمی برای تداوم سیاستها و اعمال تروریستی و تبهکارانه اش استفاده کند.

تردید نیست که دو کاندیدای اصلی که از جانب شورای نگهبان برگزیده شدند، کارگزار نظام ولایت فقبه و شریک در همه جنایتهای این نظام هستند. بازار گرمی رسانه های حکومتی و جریان جهانی مماشات نمی تواند دشمنان مردم را با تئوری انتخاب بین بد و بدتر به عنوان مدافع مردم جا زنند.

خبرهای متناقض در مورد میزان مشارکت و به ویژه تمدید رای گیری تا آخرین لحظات روز آدینه و اعتراض ستاد رئیسی به تخلفهای بی شمار نشاندهنده آن است که این بار در پشت صحنه ی نمایش بازار تقلب گَرم بوده است.

از آن جا که هیچ آماری در یک انتخابات غیر دموکراتیک و بدون نظارت جهانی اعتبار ندارد و به خاطر این که حاکمان مستبد همیشه دروغ تحویل جامعه می دهند، به رقم ارایه شده حکومت در مورد تعداد شرکت کنندگان نباید اعتماد کرد. اطاق تجمیع آرا برای «حماسه سازی» ایجاد شده است.

در مقابل گزارشهای بسیاری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده گسترش جبهه تحریم را نشان می دهد. وجود یک جبهه گسترده تحریم می تواند افقی روشن برای حرکت تمامی نیروهای تحول خواه و مترقی ترسیم کند.



اردلان May 20, 2017 05:35 AM

به روباه گفتند شاهدت کیست گفت دم من، خبرگزاریهایی چون سی ان ان، بی بی سی، رادیو فردا و صدای آمریکا میزان مشارکت مردم را بالا اعلان کردند در حالی که همگان بخوبی میدانند که طی گذشت چندین دوزه در هنگام بازگشایی حوزه های اخذ رای برای شروع به اجرا درآوردن این نمایش مسخره تحت عنوان انتخابات خبرنگاران مربوطه را بطور کاملا برنامه ریزی شده در مساجدی چون مسجد امیر ویا لرزاده مستقر میکنند این در حالیست که تلاش رژیم برای ایجاد صف سازی و نشان دادن اذدهام جمعیت بطور کاملا نمایشی با جمع آوری مزدورانش در این پایگاها با کمک این خبرگزاریها اخبار دروغین بخورد جهان داده و میدهد! در صورتی که طبق گزارشات از سوی یاران ما از کلان شهرهای کشور حاکی از آن است که در روز گذشته اکثریت مردم در خانه ها ماندند و در این کارنوال کثیف حکومتی شرکت نکردنند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی May 20, 2017 02:02 PM

ترفند این انتخابات که تا حالا از کسی نشنیده و نخوانده ام این بود که ظاهرا رای دهی داخل حوزه بصورت کامپیوتری هم انجام می شده و این کار بسیار زمان گیر بوده درنتیجه رای دهنده ها اجبارا باید ساعت ها در صف منتظر می ماندند پس می شود حدس زد رای دهی یک نفر طولانی بوده و نتیجه اش بلند ماندن صفها برای پز دادن آقایان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: