آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 خرداد ماه 1396 = 09-06 2017

اتهامات جديد دولت آلمان عليه رژیم تهران

خبرگزاري آريا - سخنگوي دولت آلمان روز جمعه با بيان اتهامات اثبات‌نشده از جمهوری اسلامی خواست از انجام هر گونه اقدامي که ممکن است باعث تشديد تنش در روابط کشورهاي عربي بشود، خودداري کند.

به گزارش رويترز، «مارتين شيفر» مدعي شد که کشورهاي عربي حاشيه خليج فارس معتقدند که حکومت ايران در پشت پرده در حال ايفاي نقش در تنش‌هاي ميان کشورهاي عربي با قطر است.

سخنگوي دولت آلمان گفت: در هر صورت، آنچه اهميت دارد اين است که در آن سوي خليج فارس اقدامي انجام نشود که بنزين روي آتش بريزد. اين واقعاً آخرين چيزي است که اين منطقه تاب آن را داشته باشد.



اردلان June 10, 2017 06:23 AM

بنظر من دولت آلمان و تمامی اروپایها فقط وحشت از قطعی جریان نفت و گاز خاورمیانه را دارند نه جیز دیگر! البته حتی اگر حکومت غیر قانونی و ضد بشری ولایی در ایران بخواهد اکثریت مردم ایران و کل خاورمیانه را به کشتن بدهد برای آلمان ودیگر کشورهای اروپایی کوچکترین اهمیتی قائل نبوده و نیستند زیرا آنها فقط به منافع خود میاندیشند نه چیز دیگر! و این همان حرفی بود که زنده یاد فریدون فرخزاد پیش از ترور توسط مزدوران حکومت آخوندی در کشور المان بصورت آشکارا همه جا و در هر نشستی اعلان میداشت! به همین خاطر بهتر دیدم یادی هم از فریدون فرخزاد این هنرمند و دلسوز مردمی کرده باشیم که در آلمان مظلومانه او را بقتل رساندند! نام *فریدون فرخزاد* همواره در یادها گرامی باد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو June 10, 2017 06:53 AM

هنگامی رهبر همانند گربه،روی شیروانی از پشت سر تحت فشار و در مقابل
ارتفاع مرگ بار آخرین فریادش این بود آتش به اختیار
این رهبر حمار هنوز نمی داند که کسی پشت سرش نیست مردک نادرست
خود را رهبر مینامد ابله میخواهد با ان لنگ سیاه که به سر بسته ان را توی خیابون
همانند قذافی میزبانی کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: