آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 12 مرداد ماه 1396 = 03-08 2017

چرا یکی از نزدیکان سابق رهبر کناره گیری کرد؟

حجت الاسلام ناطق نوری تاکید کرد: اگر از مسئولیتی کناره‌گیری می‌کنم، دلیل اصلی آن باز گذاشتن میدان برای نسل جدید‌تر هست.

به گزارش ایسنا،‌ حجت الاسلام ناطق نوری در دیدار اعضای انجمن اندیشه و قلم عنوان کرد: روحانیت شیعه در ادوار مختلف تاریخ کشور، مرجع همه طبقات جامعه بوده است، البته در سال‌های اخیر این جایگاه تغییرات فاحشی پیدا کرده و گروه مرجع مردم امروز الزاماً روحانیت نیست که می‌بایست این موضوع آسیب‌شناسی شود.

وی تصریح کرد: عده‌ای قائلند شاید دلیل این موضوع، ورود روحانیت به مدیریت اجرایی کشور و حضور در جایگاه‌های مدیریتی است، بنده فکر می‌کنم این حرف، جامع نیست و دوران درخشان اوایل انقلاب و دفاع مقدس با همه فراز و نشیب‌ها که اوج محبوبیت روحانیت و نافذ بودن نظرات آنان است، نشان می‌دهد که حضورشان در اجرا نمی‌تواند به تنهایی عامل تغییر رویکرد جدید در جامعه باشد، البته نحوه عملکرد ما در طول این سال‌ها محل بحث و بررسی است.


در این مملکت مسئول کیست؟

یک نماینده مجلس شورای اسلامی از نالیدن مسئولان و سران سه قوه گله کرد، گفت: رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس و رئیس جمهور، وزیر و نماینده مجلس و... ناله می کنند. جل الخالق! یک نفر بگوید در این مملکت مسئول کیست؟

به گزارش خبرآنلاین، جهانبخش محبی نیا نماینده اصولگرای مجلس در تذکری از نالیدن مسئولان و سران قوا، گله کرد. او گفت: هر روز نمایندگان در نطق و تذکر ناله هایی را سر می دهند و قبل از نشست علنی هم آقای لاریجانی خوب ناله ای کرد.

محبی نیا افزود: واقع مطلب این است که چه کسی باید به این ناله ها رسیدگی کند؟ آیا مرکزی است که به حرف نماینده ها گوش دهد؟ برخی از مشکلات به روسای قوه باز می گردد، آقایان روسای قوا این مسائلی که مربوط به شما است در جلسات سران قوا که تشکیل می دهید رسیدگی کنید، مسائلی به مربوط به رهبری میشود هم به اطلاعشان برسانید.

این نماینده مجلس دهم، در ادامه گلایه اش از نالیدن مسئولان، تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه، رئیس مجلس و رئیس جمهور، وزیر و نماینده مجلس و حتی مردم می نالند و آنچه به جایی نمیرسد ناله است. برادران چشم بر واقعیت ها نبندید. امسال را رهبری سال تولید و اشتغال ملی نامیدند، من میگویم نه تولید و نه اشتغال به جایی نرسید. اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلان همین سرنوشت را پیدا خواهد کرد.جل الخالق!یک نفر بگوید در این مملکت مسئول کیست



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: