آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 29 اردیبهشت ماه 1396 = 19-05 2017

اردوغان در پی بازداشت صاحب یک روزنامه

ترکیه حکم دستگیری چند تن از عوامل یک روزنامه مخالف را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ترکیه حکم دستگیری صاحب امتیاز و ۳ روزنامه نگار روزنامه Sozcu را صادر کرده است.

بوراک اکبای صاحب امتیاز این روزنامه و ۳ کارمند آن از سوی حکومت ترکیه به ارتباط با گروه فتح الله گولن- روحانی مخالفت- متهم شده اند.



رضا May 19, 2017 02:03 PM

من برام جالبه شخصی مثل شاه ایران نشون داده بود که در صورت فشار غرب حاضره دموکراسی رو تو ایران گسترش بده خب اگه تا ده سال در ایران انقلاب نمیشد امروز ایران از خود اون غربیها با دمکراسی قلابی دموکراتیک تر بود حالا چرا غرب اون زمان شاه ایران رو برکنار کرد اگر واقعا تداوم دموکراسی براش مهم بود؟ حالا روندی که برعکسه شخصی مثل اردوغان داره یک دموکراسی رو ذره ذره در ترکیه نابود میکنه چرا غرب به فکر برکناریش نیست؟ باید قبول کرد حکومتهای دیکتاتوری درسته پیش خودشون فکر میکنن که با فلان کشور مشکل دارن ولی در زمین بازی اونها بازی میکنند و وجود کلیشون تضمین منافع قدرتهاست وگرنه حذف میشند اینکه غربیها میگن زورمون به اخوندها نمیرسه حرف مفته چون اونها از اخوندها گردن کلفترش رو سرنگون کردن نمونش شاه یا نظامیهای ترکیه! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر May 19, 2017 03:34 PM

رضا جان شما یک تحلیل کاملا اشتباه داری در واقع از پیش فرض ها و اطلاعات اولیه ی کاملا غلط به برداشت ها و نتیجه های بسیار غلط تر رسیده ای مسلمان کشورهای غربی به معنای واقعی هیچ دلیل و برنامه ای برای برکناری شاه ایران نداشتند بلکه تحت شرایطی که شوروی با بیست سال زحمت فراهم کرد به جایی رسیدند که احساس کردند حکومت شاه دورانش به پایان رسیده و باید با خمینی توافق کنند در واقع خواستند زرنگ بازی دربیارند و از پشت به شاه خنجر زدند ولی از اول قصد چنین کاری رو نداشتند بلکه در شرایط عمل انجام شده قرار داده شدند و همون کار اشتباهی رو کردند که دشمن شرقی خواستارش بود و البته به نظر میرسه در اون شرایط واقعا امیدی به حفظ حکومت شاهنشاه بزرگمون نبود چون در واقع اون انقلاب کذایی خیلی سریع در کمتر از یک سال از مرحله ی هیچ به یک طوفان تبدیل شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: