آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 31 اردیبهشت ماه 1396 = 21-05 2017

سفر خاورمیانه ای ترامپ؛ بیانیه: هشدار به ایرانیان

با حمله هوایی به کاروان نظامی وابسته به سپاه پاسداران در مناطق تحت کنترل بشار اسد در سوریه , آمریکا نشان داد که ضریب تحمل این کشوردر مورد تحرکات جمهوری اسلامی به سرعت به صفر نزدیک میشود.
****

جبهه ملی ایران- آمریکا
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

بزرگترین معامله تسلیحاتی تاریخ جهان برای مقابله با جمهوری اسلامی به امضا رسید

هممیهنان گرامی

با دیدار دونالد ترامپ ریس جمهور آمریکا از عربستان سعودی بزرگترین قرارداد نظامی تاریخ جهان بین دو کشور به امضا رسید.ارزش این قرارداد ۴۶۰ میلیارد دلار است که ۱۱۰ میلیارد فوری و ۳۵۰ میلیارد در ۱۰ سال آینده اجرا خواهد شد. .

در این معامله هر دو طرف جمهوری اسلامی را حامی تروریسم و دشمن مشترک خوانده اند .علاوه بر این دیگر کشورهای عربی همچون اردن بحرین و مصر و همچنین اسراییل نیز آماده همکاری با این دو کشور برعلیه حکومت اسلامی هستند.هرچند که از داعش نیز به عنوان سازمان تروریستی و دشمن مشترک نام برده شده اما با نقش عربستان در پیدایش این گروه جهنمی مشخص است که این قرارداد بر علیه ایران بسته شده است.

با حمله هوایی در پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۹۶ به کاروان نظامی وابسته به جمهوری اسلامی ، در مناطق تحت کنترل بشار اسد در سوریه , آمریکا نشان داد که ضریب تحمل این کشوردر مورد تحرکات جمهوری اسلامی به سرعت به صفر نزدیک میشود .

انتخاب آقای روحانی برای مقامات آمریکایی اهمیت زیادی ندارد.باور آنان این است که حکومت اسلامی قابل اطمینان نیست و روحانی سالها مذاکره کننده ارشد مذاکرت هسته ای بوده که به تعبیر آنان فریبکارانه بوده است.

هممیهنان گرامی , ایران عزیز بار دیگر در آستانه فاجعه دیگری قرار دارد و برون رفت از آن و حفظ وجاهت کشور سیاست و درایت میطلبد. شعار های توخالی و نذر و نیاز نمیتواند کشور را ازبحران خارج کند .

جبهه ملی ایران در این شرایط حساس به ملت شریف ایران هشدار میدهد که اگر بر مطالبات حق طلبانه خود پافشاری نکنند و رییس جمهور اسلامی را وادار به ایستادگی در مقابل سیاستهای ابلهانه و دزدی و فساد افسار گسیخته نکنند عواقب وحشتناکی در انتظار کشور خواهد بود. در زمانی که قوه قضاییه خود یکی از قطبهای فساد و دخالتهای سپاه در امور سیاسی و اقتصادی یکی از مراکز تولید بحران است , آقای روحانی با پشتوانه ۲۳ میلیون رای باید با جنگ طلبان و چپاولگران ثروت ملی مقابله و منافع ملی را در نظر بگیرید .بر مردم شریف ایران است که با برگزاری گردهمایی های مسالمت آمیز خواهان عدالت و صلح جهانی شده و از حاکمیت فاسد و ماجراجو و غیر منتخب سلب مشروعیت کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: